Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz Robitrix #5 üzenetére

    Ez személyes tapasztalat? Csak mert én nagyon nem ezt látom. Konkrétan online szinte mindent el lehet intézni, és sokkal jobb is, mint a személyes kommunikáció, mert ennek van nyoma, bírósági eljárás során azonnal csatolható bizonyítékként. Miközben ha Gizikével beszélsz a postán, azt nyilván nem fogod felvenni diktafonra.

    Legutóbb az IKEA rendeléssel kapcsolatban próbálkoztam telefonon, nyilván túl volt terhelve a CC. Rákattintottam a chatre az oldalukon, 5 percen belül kaptam operátort, és választ a kérdésemre. (IRL ez minimum 1 óra lett volna + üzemanyag). De írattam már át chaten repülőjegyet is.

    #12Tigerclaw

    Egy központi ügyfélszolgálatnak gyakorlatilag csak előnye van. A tudásvagyon aggregált, van pénz normális képzésekre, tudástárra. 1000x hatékonyabb ez, mint lokálba kirakni mindent.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák