Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csabi63

    senior tag

    válasz f(x)=exp(x) #23 üzenetére

    Majd ha elő lehet fizetni külön FHD sport stream-ekre, abban a pillanatban dobom a kábel előfizetést. De az nem mostanában lesz. Ahogy a lineáris tévé halála sem. Amerikában sem fog eltűnni 10 éven belül, nemhogy nálunk. De nem is kell, mert elfér egymás mellett a kettő.

  • csabi63

    senior tag

    A cím ferdít, mert a mobilnet oké, de a tévézők számáról egy mukkot sem ír. Pedig sok millió ember egyfolytában bámulja a "remek" adásokat. Ha f@szfej Mr. Vajna infarktust kap, az biztos nem a net miatt elcsábított tömegek miatt lesz. Főleg azért, mert a kábeltévé előfizetők száma idén is nőtt. Nálunk is, és világszerte is. A tévécsatornák száma is nő. Lényegében elmondható, hogy az egész világon jól megfér egymás mellett a stream és a lineáris tévé. 16-24-es korosztály már erőteljesen favorizálja az online tartalmakat, viszont 54 felett a teljes tartalomfogyasztás 8%-a csak online. A köztes korosztály nagy részének pedig mindegy a forrás. Elvannak online is, de nézik a hagyományos tévét is.

    Van egy idei felmérés, ami szerint az online only viewers arány mindössze 2%. (itt a fórumon messze többnek tűnik. :) ) És ez drasztikusan csak akkor fog nőni, ha kihal egy generáció. A nagy büdös igazság az, hogy a nép szereti a "normál" tévét. Ki sokat, ki alig, de a 2% kivételével mindenki nézi. (Nálunk per kopf 4,5 óra az átlag tévézési idő, 50+ korosztályban 6 óra felett.) TV2, RTL Klub & Co biztonságban lesznek vagy 20 évig. Jó hír Vajnának, és a rajongóknak. Engem meg nem érdekel, mert már sok évvel ezelőtt kipucoltam minden kereskedelmi sz@rt a csatornalistámból. Van 100+ csatornám, amiből nézek tízet. Sportot, és természetfilmeket. Minden másra ott a net, de az élő sport miatt kénytelen vagyok előfizetni a kábeltévére.

    [ Szerkesztve ]

  • csabi63

    senior tag

    válasz Kékes525 #66 üzenetére

    A szolgáltató nem csemegézheti ki a menő csatornákat magának, mert nem kapja meg. A tévétársaság érdeke az, hogy minél több helyen terjessze a reklámjait. Így aztán minden húzó csatorna mellé jár 5 töltelék. Vagy több. Minél többet tesz a kínálatba a szolgáltató az alig nézett csatornákból, annál olcsóbban kapja a menőket. A reklám nem csak ott hatásos, ahol sokan nézik. Legalább olyan fontos, hogy bárhová kapcsol az ember, ne tudja elkerülni. A szolgáltató pedig jól jár, mert verheti a mellét a fantasztikus kínálat miatt.

    A réteg, vagy alig nézett csatornák eltűnése pedig senkinek nem lenne jó. A TV társaságnak beszűkül a reklámozási helye, és az eddig csomagban megfizethető csatornák jó része átlépne a borsos árú prémium kategóriába. A szolgáltató emelni lenne kénytelen, az előfizető meg szentségel. Mióta kábeltévé létezik, ez a dilemma fennáll. Ha akartak volna változtatni rajta, rég megtehették volna. De nem érdeke senkinek.

  • csabi63

    senior tag

    válasz Surda- #71 üzenetére

    Annyi talán igaz, hogy az itteni topiklakók nem a reality show-k célközönsége. Ők viszonylag kis számban fordulnak elő a PH és társoldalain. :)

Új hozzászólás Aktív témák