Új hozzászólás Aktív témák

  • -szp-

    aktív tag

    válasz E770 #14 üzenetére

    Elég erős kampány folyik, nyilván akinek újabb, tisztább stb. autója van, az több fuvart is kap, erős a nyomás a sofőrökön, akik sok esetben fellelkesülve az Uber nagyon agresszív reklámhadjáratának az USAban csapot-papot otthagytak és nekiálltak vezetni.... Ezek közül az emberek közül rengetegen váltottak autót az elmúlt egy évben kifejezetten az Uber akciója miatt, amit valószínűleg hasonlóan más pénzügyi termékekhez nem a hátrányaival igyekeznek eladni. Az USA-ban is sok a birka, aki nem olvas apróbetűt és nem figyel oda, csak arra hogy az első x hónapban alig kell törleszteni. Ez a rossz.

    A baj ugye azzal van, hogy ezek az emberek önszántukból sok esetben nem cseréltek volna autót, ha nem hajtja őket a csordaszellem, illetve maga az app, ami ördögi módon úgy van megírva, hogy a sofőrök folyamatos versenyhelyzetben érzik magukat. Sokszor pedig nem elég, hogy tiszta a kocsi és jól vezetsz... Ez a rángatás.

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

Új hozzászólás Aktív témák