Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz bambano #200 üzenetére

    Fiktív szövegszerkesztőt oktatni? Ez a nagy ötleted? Könyvből tanuljanak számítástechnikát? (mert ugye a fiktív szövegszerkesztő nekem nincs meg a HDD-n, meg neked sem, meg az iskolai rendszergazdának sem, így nehezen teszi fel a gépekre gyakorloni)
    Meg minek tanítson fiktív, idealizált valamit, ha ott az igazi, amivel gyakorolni is lehet? Azt akarod mondani, hogy egy MS Word mély gyakorlattal egybekötött oktatása után nem igazodik ki egy másik szövegszerkesztőn a gyerek az emlékeire támaszkodva? Azt, hogy egy fiktív idealizált valami oktatása után, amire a gyerek vagy kiváncsi vagy nem, ( mivel nem látja át a hasznosságát, így legfőképpen utálja) több használható emléke lesz a gyereknek, mint egy valós szoftver megismerését követően?
    Neked lövésed sincs az oktatásról szerintem.

    Idézgetések nélkül még annyit, hogy
    a tanárokkal kapcsolatos problémát nem oldja meg a piac, mivel eleve már a képzésükben jelentkezik a probléma, ami a munkabérükre vezethető vissza. A piac nem tud szabályozni. Nem vonzó a pálya. Mondhatni a biztos nyomor általánosban, középiskolában tanítani. Az állam annyit tud fizetni, amennyi pénz jut és nem annyit amennyit akar vagy kéne, tehát nem a kormány dönti el kit tud megvenni.
    Amikor a munkaszerződését aláírja nem a tanár piaci ára dől el, hanem azé az emberé akit a tanár helyett meg tudott venni az állam, mert a tanár nem írja alá. Azért nem, mert elmegy más szakra már az egyetemen és nem lesz tanár belőle. Hiába ölöd meg az alkalmatlan embert. Nem fog jobban tanítani és nem lesz helyette jobb a piacon.

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák