-
IT café
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csorbajeno
veterán
válasz Soulfly842 #976 üzenetére
Mivel SmartSwitch-csel közöztetek át, így gondolom a beállításokat is átvitted. Emiatt én csinálnék egy FR-t. De a szervizvezető ismerőst is mindenképpen megkérdezném, ha már lehetőségem van rá.
-
MODERÁTOR
-
Multi13
tag
válasz Soulfly842 #978 üzenetére
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Soulfly842 #984 üzenetére
Nálam nem oldotta meg a VoLTE kikapcsolása a hibát, csak ritkábban jelentkezett, de ugyanúgy resetelte a gsm kapcsolatot bizonyos időközönként. Térerő leesett nullára, mobilnet megszakadt. Már több mint egy hete, hogy leadtam a telefont az üzletben... Legjobb 330 ezer forint volt, amit valaha kiadtam.
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Soulfly842 #986 üzenetére
Csak a telekomos Sim-en volt internet, és emlékeim szerint nem egyszerre resetelt a két simkártya, de külön mindkettő érintett volt a hibában.
-
Zoolee19
senior tag
válasz Soulfly842 #984 üzenetére
a VoLTE még S10-nél se volt tejesen stabil, sőt S20-nál sem.
Kikapcsoltam és máris jobb lett a minőség minden téren.
És nem Telekomos vagyok hanem Telenoros.
Igaz a S20-at Telekomtól hoztam ki de ügye független szóval igazából nagyon köze nincs ahhoz a hálózathoz.Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
Zoolee19
senior tag
válasz Soulfly842 #989 üzenetére
Majd le tesztelem, T-vel is hogy mennyire lett jobb.
Kíváncsi lettemLenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
leslien
nagyúr
válasz Soulfly842 #984 üzenetére
S20 FE 5G>>> 2 sim ,mind2 Telenoros semmi probléma .. igaz ez SD verza...
[kép][ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
Gabesz87
veterán
válasz Soulfly842 #998 üzenetére
Kész is.
Fura, most látom hogy 5G-n van. Lefedettség alapján azt hittem, itt nincs is Meg én azt hittem, az csak akkor lehetséges, hogy ha olyan adatcsomagom van. Vagy ettől függetlenül fel tud menni ezek szerint 5G-re? Van egyáltalán jelentősége, hogy ha nincs 5G netem? Mert ha akkut is jobban merítni pl, akkor visszaállítom hogy 4G legyen max. De a térerő szerintem tényleg jobb, most fullos. -
Masato
tag
válasz Soulfly842 #1000 üzenetére
Szia,
Ha visszaolvasol, én úgy oldottam ezt meg, hogy beraktam a telót csak 4G üzemmódba egy szerviz menü segítségével és így LTE is, VoLTE is működik. Hívások, net OK. Persze azzal a hátránnyal, hogy a telefon nem kapcsol le 3G/2G-re ha elmegy a 4G térerő. Jártam ma ilyen helyen, de nem érdekel, hogy fél órán át nem tudnak elérni.
SIM-et cseréltettem, látszólag jó lett, de aztán kiderült, hogy mégsem. A probléma pontosan ugyanaz nálam is, amit leírtál: Telekom, térerő ugrál, majd kiköt 3G-n.
A legutóbbi frissítés nem segített, marad a csak 4G, amíg ki nem javítják. Talán egyszer...
-
Gabesz87
veterán
válasz Soulfly842 #1012 üzenetére
De ha szoftveres probléma lenne akkor mindenkinél jelentkezne nem? Hardveres meg ki tudja, lehet hogy egy adott albeszallítót érint, vagy egy adott gyártási dátum intervallumban készült telokat. De lehet hogy tévedek persze. Nekem T-s telón nincs gondom szerencsére.
-
Janaboy
veterán
válasz Soulfly842 #1015 üzenetére
Valaki írta, hogy szervízben csináltak valami szoftver updatet, és utána jobb lett.
Csak elég gáz, hogy pár napos készüléket küldjél szervízbe.Janaboy
-
Multi13
tag
válasz Soulfly842 #1017 üzenetére
MadMancs fórumtárs ezt ajánlotta korábban és van akinél megoldást hozott.
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
Masato
tag
válasz Soulfly842 #1017 üzenetére
Legegyszerűbb ezzel: [link]
Menü -> Radio Info -> Set Preferred Network Type -> LTE Only
Ha két SIM-ed van, akkor mindkettőre meg kell kell csinálni (Phone 0 és Phone 1)!
-
Masato
tag
válasz Soulfly842 #1031 üzenetére
Elfelejtettem, hogy a Radio Info menüben van egy bug. Ha átállítod a Phone 0-t LTE Only-ra, utána Phone 1-re lépsz, úgy tűnik, mintha az is átállt volna LTE Only módba, de valójában nem! Válassz előbb valami mást a menüből, majd utána válaszd ki az LTE Only-t! Az átállítás sikerességét jelzi a legördülő menü feletti info változása, valamint a telefon mobilhálózat beállításánál is látszania kell, hogy mindkét SIM LTE Only módban van. Ld. alább:
-
csozsoka
csendes tag
válasz Soulfly842 #1048 üzenetére
Elég érdekes volt, nem igazán értettem, mivel a program jelezte, hogy új szoft.verzió van, mégsem tudtam felrakni, miután ránéztem ide már akkor rájöttem, hogy vagy leszedték, vagy fent sem volt, ma reggel viszont újra megnéztem, láttam, hogy fent van a legújabb szoft,verzió, ( 2021-02-18) sikerült is minden további nélkül felrakni, úgy néz ki, jó lesz az akkuidő is, a hálózati probléma nálam is megvan, a hálózati beállítások visszaállítása nálam hellyel-közzel megoldotta, de nem tökéletes, én is Masato fórumtársunk megoldását eszközöltem, így jól működik szerencsére. De persze nem ez a normális működés. Reméljük a legjobbakat és mielőbb javítják ezt is.
Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #1048 üzenetére
Érdemes lenne Samfirm programmal leszedned a legfrisebb DBT romot, és Odinnal felrakni.
Úgyanúgy marad TMH, de a legfrisebb rendszerrel. -
csozsoka
csendes tag
válasz Soulfly842 #1051 üzenetére
Szuper, örülök hogy hasznos volt a hozzászólásom.
Arra viszont figyelj, hogy be legyen kapcsolva a VoLTE hívások minkét sim kártya esetében (ha használsz két sim-et és a szolgáltató be kapcsolta ezt a funkciót a sim kártyákon)) mert egyébként nem fogsz tudni hívást indítani, illetve fogadni sem! Ez a módszer blokkolja a kimenő, illetve a bejövő hívásokat is, hogy miért, nem tudom, cserébe viszont nem dobál lefelé a hálózatról.Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
MadMancs
veterán
válasz Soulfly842 #1090 üzenetére
Felhasználószámhoz képest valóban elenyésző számban jelentkezett sim hiba. Azon belül is 1-2 esetet leszámítva csak Telekom. Én is azzal szívok most igaz nekem Ultra van.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Masato
tag
válasz Soulfly842 #1122 üzenetére
Szia,
Ha van rá lehetőséged, nézd meg a G-Monnal, hogy a Note 9-edhez képest valóban kisebb-e a dBm-ben mért térerő (RSRP vagy a lenti táblában RXL). Emlékszem, annak idején az USÁ-ban panaszkodtak a gyenge térerőre az iPhone-on és az Apple ezt úgy oldotta meg, hogy a térerő-mérő által mutatott értéket odébb tolta, hogy az többet mutasson
-
steveboy86
tag
válasz Soulfly842 #1163 üzenetére
Néztem igen , de elvileg ez a töltő is olyan. Ok köszi akkor ,nem feltétlenül csak spórolni akartam, csak épp megláttam a honlapon. De akkor marad a gyári .
-
Gabesz87
veterán
válasz Soulfly842 #1170 üzenetére
Én a 25W-os töltőre gondoltam. Ha a párom XR telója van épp a vezeték nélkülin, akkor bedugom az enyémet a 25W-al. Erre vonatkozóan kérdeztem, hogy gyors vagy szupergyors. Azt tudom, hogy az IKEA-s nem egy sebesség orientált töltő, ezért is mondtam, hogy van időm kivárni míg feltölt, mivel úgyis itthon vagyok. Vagy éjszaka ráteszem.
-
MadMancs
veterán
válasz Soulfly842 #1190 üzenetére
Én is kerestem S20 on is (S7 edge volt utolsó S ez előtt) de nincs, S21 en se.
Megmarad nekem mementónak, nem.ertrm miért kell kispórolni ami egyszer beválik.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
csorbajeno
veterán
válasz Soulfly842 #1190 üzenetére
Az S20 óta már nincs ott a hátlapon a szenzor, így csak céleszközzel összekötve tudsz mérni akár pulzust, akár véroxigént.
-
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #1192 üzenetére
Ha kell a véroxigén, akkor ne add el a Note9-edet, mert az az utolsó Samsung telefon, amiben van.
***
-
Multi13
tag
válasz Soulfly842 #1240 üzenetére
Nálam az sem segített korábban volt, hogy mind a 4 mintát egy ujjamra vettem fel. Semmivel sem lett jobb mint amikor csak 1 minta volt felvéve. Itt vmi mással van gond, de simán betudom annak, hogy különbözünk ahogy az ujjlenyomataink is. Ja és nekem is a gyári fólia van. Most annyit próbálok még, hogy láttam a Kijelző beállításoknál nem volt bekapcsolva az érintésérzékenység javítása. Nem tudom, hogy ez esetben itt ez számít-e, de most bekapcsoltam.
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
csorbajeno
veterán
válasz Soulfly842 #1240 üzenetére
Nekem szerencsére 10/10 eddig a működése, a legfrissebb TMH ROM-on, gyári fóliával.
-
adlersson
aktív tag
válasz Soulfly842 #1363 üzenetére
Itt robogóval jár mindenki, akinek meg autó kell a valaga alá, az majd sétál kicsit.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
sgeza
veterán
válasz Soulfly842 #9579 üzenetére
Mennie kellene! Hol cserélték a kijelzőt? Hivatalos szerviz? Nem rontottak el valamit?
-
#32277248
törölt tag
válasz Soulfly842 #9581 üzenetére
Tárcsázóban *#06# ha bepötyögöd mit mutat? 1 vagy 2 IMEI szám van?
-
sgeza
veterán
válasz Soulfly842 #9581 üzenetére
Nem lehet, hogy csak az elnevezés maradt esim? Próbáltad már, hogy mit csinál, ha bekapcsolod? Az nem számít, hogy ott nem ír számot.
-
#32277248
törölt tag
válasz Soulfly842 #9585 üzenetére
Amíg azt a csúszkát amit sgeza javasolt nem kapcsolod be, nem is fog kérni pin kódot.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz Soulfly842 #9585 üzenetére
De a kapcsolót átkapcsoltad? Mert a képen ki van nyomva.
-
#32277248
törölt tag
válasz Soulfly842 #9590 üzenetére
-
csorbajeno
veterán
válasz Soulfly842 #9590 üzenetére
Csak próbaképp, próbáld meg megcserélni a 2 fizikai SIM-et.
-
sgeza
veterán
válasz Soulfly842 #9593 üzenetére
Vedd ki azt a második SIM kártyát, és úgy nézd meg a menüket! Menj be abba, amelyiket kolléga mutatta, ahol eltávolíthatod az e-SIM-et, és távolítsd el! Utána tedd be újra a fizikai kártyát!
[ Szerkesztve ]
-
csorbajeno
veterán
válasz Soulfly842 #9593 üzenetére
Csak azt akartam kideríteni, hogy a slottal van baj vagy a SIM-kártya egy része nem érintkezik rendesen.
-
s.Oliv3r
senior tag
válasz Soulfly842 #9612 üzenetére
Egész nap wifi hivást használok, és ez van beállítva preferáltnak is. Szerintem jót tett neki, hogy totál kitakarítottam az usb portot.
Semmi sem igaz, minden megengedett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megkímélt Samsung Galaxy S21 5G 8/128GB Dual Sim Kártyafüggetlen, fekete színben, garanciával!
- Samsung Galaxy S21FE gyári független megkímélt!
- Samsung Galaxy S21 Plus, 5G, Dual sim, 128GB fekete, Garanciális
- Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új állapotú Samsung Galaxy S21 Plus, 8/128GB kártyafüggetlen, fekete szinben, garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen