Új hozzászólás Aktív témák
-
GreatL
őstag
válasz gyantaszuz #1249 üzenetére
Ezért inkább nem is próbáltam... mondjuk ha lenne eladnám, nekem nem jó az agybadugós cucc.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
undercover
senior tag
válasz Csocsesz75 #1237 üzenetére
Milyen kedvezményed volt rá ha szabad megkérdezni?
Mert tegnap már csak -10% kupon volt rá.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
M5Norbi
őstag
Hát igen sajnos teljesen igazad van.
Egyik cég sem szent pláne nem hibátlan manapság.
Persze ettől függetlenül sajnálom szegényt hogy másfél hónap után sem kapott semmit.
Nekem meg pont a Samuval volt pár éve pozitív tapasztalatom de persze lehet hogy csak mázlim volt.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
sfefe
őstag
Most már csak a mollimo van kedvezmény?
Volt vmi generáló is nem?
Ez az ajánlói vagy összejön vagy nem..Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
petesejt
aktív tag
válasz gyantaszuz #1249 üzenetére
Van még Buds Pro promó? Hol?
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
-
Csocsesz75
őstag
válasz undercover #1252 üzenetére
3 db 10%-os kupon meg még amihez a böngésző hozzásegített. Pár hozzászólással feljebb írtam meg képet is raktam ki.
-
sfefe
őstag
válasz Csocsesz75 #1257 üzenetére
Már nincs semmi nem?
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
brainticket
aktív tag
válasz tomboy0013 #1253 üzenetére
azért van a pixellel bőven más gáz is
térerő problémák, hulladék ujjlenyomat olvasó, meg az éppen aktuális havi bug.
én most kezdtem el olvasni az S22 topikot, mert szabadulnék a Pixel 6 pro-tóla német előrendelési akcióban ígért fejhallgatót 4 hónap reklamálás után sikerült megkapnom, mondjuk legalább kaptam, szóval befogom a szám.
-
tomboy0013
veterán
válasz brainticket #1259 üzenetére
Igen olvastam ezekről is, de már a VOLTE hiánya miatt dobtam a telót. A többi probléma így már lényegtelen volt.
-
undercover
senior tag
válasz tomboy0013 #1260 üzenetére
Ha valaki vásárolt most a samsung honlapján, úgy tudom járt 10%-os ajánlói kupon kód. Ha valaki tudna adni egyet PM-ben azt megköszönném.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
twisting
csendes tag
Egyet én is megköszönnék!
-
GreatL
őstag
Toknál csak a mollimo10 működött a samsung.hu-n, ha valakit érdekel esetleg.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
Pica
csendes tag
válasz undercover #1261 üzenetére
Velem még ilyenkor is kibaszott a rendszer: 3x vásároltam a webáruházban és 1x sem kaptam ajánlói kuponkód linket
-
undercover
senior tag
Igazából egy ajánlói 10% meg egy mol kód 10%-al egy -20% még mindig jól hangzik.
350k helyett úgy 280k hufért nem rossz ajánlat így durván 1 hónaposan.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
S9+ ról S21-re vagy S22-re érdemesebb váltani? Mennyivel rosszabb az S21 az S22-től?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz timelord1987 #1270 üzenetére
Az S22 kisebb - alacsonyabb, keskenyebb (előny) - de kisebb az akksi is (hátrány?), ezt talán az újabb, kisebb fogyasztású proci kompenzálja. S22-ben nagyobb érzékelő a főkamerában, nagyobb felbontással, a telefotó viszont kisebb felbontású. Valamint az S21 műanyag hátlapos, az S22 újra üveg.
Nekem amúgy kézbe véve az S21 sem volt rossz, de az S22 jobban tetszik, de ez szubjektív. Jobban tetszik, hogy elöl hátul sík. Az S21 hátul lekerekített szélű és mintha a kijelző sem lenne teljesen sík a széleken.
Feel Good Inc.
-
thomas92
aktív tag
válasz timelord1987 #1270 üzenetére
Szerintem egyedüli hátránya a kisebb akku, viszont szebb képeket készít, jobb a formája, üveg a hátlapja, újabb, ami +1 év támogatást jelent az S21-hez képest.
-
M5Norbi
őstag
válasz timelord1987 #1270 üzenetére
Lehet hogy S9+ után S22+ ra inkább. Hacsak nem untad meg a túl nagy méretet.
Nagyon egyikkel sem nyúlsz mellé egyébként mert az S9+ hoz képest már nagy a fejlődés pedig az is egy jó telefon.
A sima S22 (talán egyetlen) negatívuma a nem túl nagy akku( mondjuk az S21-é sem olyan sokkal nagyobb). Ha pl te egész nap úton vagy, streamelsz meg navigálsz vagy bármi ami átlag feletti kijelzőidővel jár akkor kevés lehet ha nem tudod tölteni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Yany
addikt
válasz M5Norbi #1274 üzenetére
S9+ -nál speciel az S7 szerintem sokkal jobb készülék volt, a fényképezője pl. sokkal robusztusabb volt, a fókusz és úgy általában a jól sikerült képek aránya is sokkal jobb. De maga az OS is jobban pörgött azon, mint amit most az S9+nál tapasztalok, pedig az S7-et sem kíméltem, mindenféle cuccot felraktam rá, mert használtam is mindenre.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
M5Norbi
őstag
Nekem tökéletesen jó volt az S9 de elhiszem. S7 Edge csak néhány napig volt nálam cseretelefonként még S8 helyett. Korrekt volt de nem több az én véleményem szerint. De kinek mi jön be jobban.
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
timelord1987
őstag
Köszönöm szépen Mindenkinek a segítséget!
-
whited
addikt
Sziasztok
ha itthon vásárolok egy telefont, számlával természetesen de nem Samsung store-ban, akkor ennek ellenére vihetem oda is javítani mondjuk az első évben?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
-
jeni
félisten
GSM boltban is vehetsz de itt kicsi az esély,hogy a telefon hivatalos beszerzésű.
Abban az esetben ha már valaki korábban az itthoni szolgáltatótól szerezte be és eladásra tovább adta ez így rendben lenne , bár ennek van egy hátul ütője,hogy nem te leszel a valódi tulajdonosa,korábban biztosan hitelre vette meg valaki. Az EU országokból beszerzett telokra is érvényes az itthoni garancia.[ Szerkesztve ]
-
Pica
csendes tag
Megkaptam az emailt az március 8-as rendelésem visszamondásáról.
2 dolog zavar: hogy miért ekkora faszkalapok és hogy miért ilyen kibaszott dilettánsok? (Remélem olvassák a fórumot)
Részletezem:
Probléma #1: Feleségemmel poénból tök hülyeségekre szoktuk magunkat átírni a telefon névjegyzékében. Nem gondoltam, hogy ezt egy világcég ennyire nehezen tudja kezelni, de nem is értem, mert ha én az igazi nevemre vettem és kértem is a számlát, akkor miért hívnak úgy fel, hogy: "Jó napot kívánok, Pinabubus Jánost keresem". Hogy lehet egy értelmes magyar ember ekkora balfasz?
Probléma #2: 10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér. Más kérdés, hogy amíg visszakapom a pénzt, a telefont is megszülték volna már szerintem nagy nehezen. Meg minek hív fel valaki, hogy elkezdtük a visszautalást? Mire ezt elmondtad, vissza is utalhattad volna, nem? Hülye gyerek.
Szóval ez volt az én kis történetem a Samsunggal, remélem egyre szarabb telefonokat fognak gyártani egyre drágábban és eltiporja őket a konkurencia, mert én már hányok tőlük.
Nektek azért örömteli használatot kívánok! -
David3
őstag
Ezt, ahogy már előttem leírták, nem kimondottan a Samsung hibája, hanem a dilettáns alkalmazottaké, akik mindenhol jelen vannak. Más kérdés, hogy egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket. Nekem pl. csak jó tapasztalatom volt velük, a live chat is nagyon udvarias és segítőkész volt, mindent betartottak, amit ígértek/reméltem.
-
Pica
csendes tag
Ebben nem értünk egyet. Szerintem a márka nem addig tart, amíg "elméletben" (mert az enyém ugye nem jött le) lejön a gyártósorról a termék és ha kimarad a dobozból az USB kábel, az a csomagoló hibája nem a márkáé, meg ha összetörve hozza ki a futár, az a futárcégé, nem pedig a márkáé. Nem.
Mert nem csak addig tart a márka, amíg megérkezik a kezedbe. Nem. Mert még utána is kurva sokáig tart a márka. A szervízelés, az ügyfélszolgálat, a webshop, a fizikai bolt, és bárki olyannal beszélsz, akin Samsungos póló van, vagy értelemszerűen ilyen dolgokhoz kapcsolódóan bármi, az mind a márka. És ha ebből bárki hibázik, akkor a márka hibázik. Az ő felelősségük, hisz ezzel foglalkoznak (én például nem gyártok telefonokat), az ő alkalmazottaik.
Szerintem ez ilyen egyszerű. Nem kell őket mosdatni, most a főoldalon olvasom, hogy rekord bevételük van, szóval szerintem ők is leszarnak engem, hisz megy a szekér. -
boogie84
veterán
Sziasztok,
tegnap óta végre sikerült beszereznem egy Zöld S22+-t. Bár élőben csak egy fekete S22-t, és fehér S22+-t láttam, de messze a legszebb szín közülük szvsz.Kis segítséget szeretnék kérni. S10-nél 3 éve megtaláltam azt a funkciót, hogy ha pinkódot kér vmiért akkor lépjen tovább automatikusan ne várja meg a kész, vagy tovább gombokra nyomást.
Ti hogy készítitek a képet arcfelismeréshez? S10-nél jobban működik a dolog... van mikor szépen lassan szkennel, van mikor kb egy fényképet készít és kész.Képernyőfelbontást sem találom S10-hez képest nem ott van.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Pompi
MODERÁTOR
"10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér."
Megnyugtatak, nem csak a Samsung ilyen, a legtöbb cég
szeret ülni a pénzedeneladminisztrálgat pár hétig, van ahol simán élnek a jogszabály adta 30 nap lehetőségével. Nemrég a zöld robotos cégnél jártam úgy, hogy kifutottam az időből és egy kifizetett rendelés t zárolt a box és adhattam le újra a rendelést (ez is megérne külön egy misét, hogy mekkora kreténség). Vagy két hét volt mire visszakaptam az első rendelés árát.Feel Good Inc.
-
Atikaatika
csendes újonc
Sziasztok! Hol tudom beállítani, hogy zenehallgatás közben semmilyen értesítési hangot ne játszon le, S10-en sikerült, itt nem találom. Köszönöm
-
polonic
félisten
válasz Atikaatika #1294 üzenetére
Szia
Bixby rutinnal esetleg? -
petesejt
aktív tag
"egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket"
Mert nincs másik. Sehol. Egy cég sem talál normális munkaerőt. Helyesírás, logika, szorgalom, kedvesség és kb. minden alapvető készség abszolút nulla. Önérzettel, hiperérzékenységgel és a bármibe ocsmány bunkó módon belekötés képességével viszont vastagon megverte mindet az élet, plusz a cancel culture és a beteges szélsőséges bedrótozottak. Tisztelet a rendkívül ritka kivételnek.
Két év katonaság kellene az összes hisztis nyomorultnak.
[ Szerkesztve ]
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
-
M5Norbi
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung Galaxy S22 8/128GB Fekete, színben, kártyafüggetlen, 24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Eladó Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - X656
- Kiváló állapotú Samsung Galaxy S22 8/128GB fekete szinben, kártyafüggetlen, 12 hónap garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen