Új hozzászólás Aktív témák
-
Arvist
tag
Üdv,
Azt tudja esetleg valaki, hogy az S22+ fejmagasságban mért SAR EU értéke miért fele akkora mint a sima S22-nek és az S22 Ultrának ?
GSMArena adatok (de máshol is ez van):
S22
1.21 W/kg (head) 1.59 W/kg (body)
S22+
0.57 W/kg (head) 1.40 W/kg (body)
S22 Ultra
1.05 W/kg (head) 1.58 W/kg (body)Ez térerőben is megnyilvánul ugyan, és gyengébb lesz, illetve összefügg egyáltalán ?
Ultra mellé szeretnénk még egy telefont, és az S22+ lenne a kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Kérdés üzenetekkel kapcsolatban.
Ha üzenet érkezik, legyen mondjuk pl. Whatsapp, és
megnyomjátok a bekapcsoló gombot, akkor a kijelzőn mi látszik ? Csak az ikon vagy az üzenet feladója és az üzenet is ?[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Kísérleteztem S22+ készülék töltéssel.
Eddig a 85%-os töltési limitet használtam.
Tegnap este kikapcsoltam, feltöltöttem 100%-ra, majd lefekvés előtt visszakapcsoltam a 85%-os opciót (már nem volt töltőn).
Reggel a töltés már csak 85%-ot mutatott.
Szerintetek ezt most hogy kell értelmezni ? Eltűnt 15% az akkuból, vagy csak a szoftver mutatja 85-nek, és több van benne ?[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Frissítés után eltűnt a Volte kapcsoló, és a "csak 2G" és "csak 3G" opció, maradt a 5/4/3/2G vagy 4/3/2G.
Minden újraindítás után magától bekapcsolja az 5/4/3/2G-t.
1 db Telekom kártya van a telefonban.[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Valaki, aki nem Telekomos, meg tudná nézni, hogy a "csak 2G" opciója megmaradt-e ?
Köszönöm. -
Arvist
tag
válasz viewdetails #8797 üzenetére
Egyrészt wifi hívás alatt nincs nem fogadott hívásról értesítés, másrészt általában sincs az S22 Plusnak térereje épületeken belül sehol és nem is jutsz hozzá wifi-hez ismeretlen helyeken.
Így ez sajnos nem megoldás. -
Arvist
tag
Szerintetek ez a nincs Volte kapcsoló / nincs "csak 2G" opció probléma Samsung vagy Telekom hiba ? Melyiknél érdemes kérdezősködni ?
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8802 üzenetére
Úgy néz ki, hogy csak Telekomos kártyával, ami érdekes viszont, hogy szinte mindenkinek független telefonja van, nem szolgáltatós.
Lehet, hogy a Telekomnak rá kellene engedni egy szolgáltatói beállítások frissítést ?
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8806 üzenetére
Bocs, úgy értettem, hogy nem Telekom-tól, hanem közvetlen Samsung-tól vásárolt készülékek. Ilyen szempontból írtam a függetlent.
EUX van rajta egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8809 üzenetére
-
Arvist
tag
Érdekesség, volt egy rutinom a "csak 2G" gyors kapcsolására. Kipróbáltam, simán működik, 2G-re kapcsol, és a beállításokban látszik is, annak ellenére, hogy a választható opció viszont továbbra is csak 5/4/3/2G vagy 4/3/2G.
Ez csak valami Samu hiba lesz.[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Egyébként nekem tegnaptól újra elkezdte a hívás felvétel közben lefagyás / újraindulás játékot...
-
Arvist
tag
válasz viewdetails #8868 üzenetére
És milyen készülékek voltak ott érintettek ?
Mert nálunk csak az S22 és csak Telekom. Ismerősök S23, A53, A52 készülékeivel semmi probléma Telekom hálózaton sem. -
Arvist
tag
válasz viewdetails #8885 üzenetére
Köszi az infót.
Próbálok logikát találni benne, hogy itt miért pont az S22, és csak a Telekom, de nem megy.
Viszont én megyek S23-at venni.[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Most beszéltem Samsung terméktámogatással, hát, ők nem is hallottak ilyen hibáról (volte, hálózatmód)...
Jó kis támogatás. -
Arvist
tag
válasz Szellem. #8888 üzenetére
Igazából nem is érdekelte a probléma. Szokásos hülyeségeket eldarálta (nézzem meg, van-e szoftverfrissítés, hálózati beállítások visszaállítása, reset), aztán megkérdezte, hogy segíthet-e még valamiben.
És ezt nevezik támogatásnak.
Pár napja Adobe szoftverekkel volt problémám, indiai srác 1 órán keresztül ment a hiba után, és meg is oldotta. Ő is megkérdezte a végén, segíthet-e még valamiben.
A két ügyintézést nem érzem ugyanolyan szintnek, pedig itt az anyanyelv is azonos volt...
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz viewdetails #8889 üzenetére
Csak 1-2 kommentet volt időm elolvasni, de az szintén S22 szériáról szólt.
Jól belenyúltam megint... -
Arvist
tag
Ismét beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, az egyetlen dolog amit mondtak, hogy vigyem be a szervizbe.
Kérdeztem, hogy minek, mit fognak csinálni vele, amikor egy teljes reset sem oldotta meg a dolgot, írnak hozzá gyorsan egy szoftverfrissítést ???
Annyira tele a hócipőm ezzel a hozzáállással. -
Arvist
tag
válasz Szellem. #8897 üzenetére
Úgy értettem. Bocsi.
Most beszéltem egy Telekomos kollégával, aki hálózattal foglalkozik, azt mondta, hogy kizárt, hogy a Telekom kérésére módosították így a szoftvert, csak Samsung szoftver hiba lehet.
Viszont azt nem érti, hogy miért nem kommunikál a Samsung a Telekommal a hibáról.
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Tanácsot kérnék, találtam vállalható árban S23+ telefont, az enyémre (S22+) is lenne vevő.
Van értelme váltani ? Azért nem keveset kell hozzátenni a 22 árához, de azon túltettem magam.[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8909 üzenetére
Nem akarok a pénztárcádban turkálni, de mennyit fizettél rá ? Kíváncsi vagyok, hogy más hogy gondolkozik anyagilag.
Nekem 155e lenne. -
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8911 üzenetére
De kiegyeznék ennyivel... Nekem is 128 - 256 csere lenne.
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8913 üzenetére
Rugdoss még
-
Arvist
tag
válasz PedroPascal #8915 üzenetére
Kíváncsi lennék, milyen arányban mentek át a 22-es fórumtársak 23-ra. Komoly elégedettségi mutató lenne.
-
Arvist
tag
Nálam megint előjött a probléma (S22+), bejövő hívásnál lefagy a kijelző, és 1 perc múlva újraindul a készülék.
Másnál is van ilyen ? Szerintem ez is valami Telekom probléma lesz, nem szereti a Samsungot a hálózata valamiért.
Teljesen mindegy, hogy milyen hálózatmódban vagyok, most pl. csak 2G-n volt a készülék, 3 nappal ezelőtt LTE alatt történt.
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz viewdetails #8947 üzenetére
SIM csere az első eset után megvolt.
Volt olyan telefonom, ami szintén Telekom hálózaton lógva 23 alkalommal indult újra egymás után egy bizonyos helyen. Máshol soha. El is ismerte a Telekom, hogy az ő hibájuk, valami toronyra kapcsolódási probléma volt.
Most ezt játssza a 22+ is.
[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
válasz viewdetails #8947 üzenetére
Most léptem be Members-be, és már ott volt előkészítve egy automatikus üzenet, hogy lefagyott készülék hibanaplóját szeretné elküldeni.
Nem is tudtam, hogy van ilyen szolgáltatás / funkció.
-
Arvist
tag
Apró megjegyzés a hiba mellé, hogy a kamera jobb, a képernyőidő jelentősen jobb lett nálam a frissítés után.
-
Arvist
tag
válasz Longue63 #8970 üzenetére
Félelmetes, hogy mennyire nem érdekli a Samsungot egyik hiba sem, amit bejelentettem.
Azon kívül, hogy vigyem szervizbe, semmi használható információ nem hangzott el, sőt magát a hibá(ka)t sem ismerik el.Most már boldog lennék a rosszabb üzemidővel, és kamerával, csak lehessen vele telefonálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Filmvilág
- Linux kezdőknek
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 plus 5G 8/128GB Kártyafüggetlen
- ReGalaxy Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB/12GB Fekete
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 128GB Phantom Black, Újszerű Állapotú, Karcmentes, Független, Fekete, Garanciális
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest