Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AGE-T

    senior tag

    válasz #82729984 #20 üzenetére

    Egy hajtóművet kiütni igen komoly feladat lenne. Hiszen azok idáig is "madárproof"-ok voltak. Amúgy több gyártó már konkrétan szoftverből tiltja, hogy repülőtér környékén egyáltalán fel tudj szállni a drónnal. Az is igen komoly mókolási teljesítmény, ha 500 méter fölé képes vagy felvinni a drónt, mivel ez is tiltva van. De értem én, hogy egy gazdasági öntöző géppel is szembe jöhet valami masina, ami 50 méteren húz el a fejünk fölött. Erre lehetne megoldás, hogy szoftveresen a drón irányítója is látja a légi forgalmat.

    USA területén van frankó szabályozás. Ahogy nézegettem a statisztikákat kb. nullához közeli számról beszélünk, ha a drónnal okozott balesetek számáról beszélünk. Pedig ott azért van pár drón.
    A megjelenő cikkek nagy része csak szenzációhajhász bs, xar. Közel került xy drón az utasszállítóhoz, aztán ha kicsit utánajársz kiderül, hogy a fele nem igaz az egésznek, de kell a HÍR a népnek. Ezért veszik az emberek a Blikket, meg a többi szemetet.

    Legyen regisztrálva minden gép, és ha valaki bajt okoz legyen elővehető. Ettől több, se kevesebb nem kell. Idáig is lehetett paparazzit játszani, meg macskakővel bezúzni kirakatot. Felelősség adott...

    For SALE: http://bit.ly/1aepGxI

Új hozzászólás Aktív témák