- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- YouTube
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
"Amúgy a valve fórumain állandóan visszatérő kérdés a családi használat"
Igen ám, csak a rendszerrel az a baj, hogy az egyidejű játékot nem tudod vele megoldani. Apuci vesz a gyerekeinek játékot, azok meg mondjuk együtt multiznának vagy csak szimplán mind a ketten egyszerre játszanának, akkor azt továbbra sem tudod megoldani. Egyébként tök jó kezdeményezés, kölcsön tudod adni a haverodnak a játékaidat, kipróbálja, ha meg tetszik akkor megveszi. De az igazi családi használatot ez még nem segíti elő, maximum olyan helyen ahol egy gép van és egyszerre csak egy user játszik.
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Konkrétan a Steam-re is ugyan ezt mondták amikor elindult. A Valve csak egy kis tőkével rendelkező cég volt, nem is volt túl sok pénze arra, hogy felépítse a Steam-et. Gyakorlatilag minden elemző szkeptikus volt, azt mondták, hogy ezt nem fogják megenni a vásárlók, főleg úgy nem, hogy nincs az egész mögött egy tőkeerős hatalmas kiadó.
Aztán...
"milliárdokat öntenek bele teljesen veszteséges üzletágakba egészen addig, amíg le nem nyomják mindenki torkán"
A szórakoztatóipar igen régóta egy húzó ágazat és egyre inkább az lesz. Jobb elfelejteni a filmipar és a játékipar közötti különbségeket. Meg lehet nézni, hogy a kiadóik mennyi pénzt borítottak olyan projektekbe mint az SW-TOR vagy a GTA5. Ezeket a számokat eddig csak a filmipar legnagyobb "AAA" blockbuster címeinél láttuk, ráadásul egyre több az összefonódás a filmstúdiók és a játékkiadók között, akár szellemi termékek megosztásában (pl: egyre több játékhoz kérnek fel filmrendezőket, operatőröket közreműködni), akár közös erőforrások használatában (sok játékfejlesztő olyan szakembereket alkalmaz, akik a mozifilmek világából jöttek). Szóval közel sem biztos, hogy a videójátékosdi olyan veszteséges üzletág lenne, sőt egyre inkább átveszi a filmipartól és a televíziótól a vezető szerepet.
"ilyen monstrumok mellett nem lehet labdába rúgni"
Erre vannak a független kiadói platformok. Ne kelljen messzire menni, ott van a Steam. Ez is egy lehetséges kitörési irány lehet. Valóban nehéz boldogulni egy olyan legelőn ahol már sokan legelnek, de ez minden piacra igaz. Akik most igazán nagyok, azok ott voltak a videojáték születésénél és lassan nőttek ilyen nagyra. De ez igaz az autóiparra, telekkommunikációra és bármi mára is.
-
Nézd én ha játszani akarok, akkor játszani akarok és nem a felelősök számára mentségeket keresni, hogy miért szar a játék. Oldják meg maguk, találjanak olyan formátumot és modellt, ahol működőképes a koncepció.
Arra, hogy a nagyokkal nem tudnak exkluzív játékfejlesztések terén versenyezni már akkor gondolniuk kellett /volna/, amikor belevágtak.
Nekik az volt a koncepció, hogy ugye androidra van rengeteg játék ami okostelefonon leköti a usereket, miért ne emeljük át ezt egy set top box szerű kontrollerrel irányítható TV-re kötött rendszerre. A nehézség ugye a játékok irányításának portolásánál volt/van, ezzel ők tisztában voltak, nyílván úgy voltak vele, hogy majd megoldják valahogy. Hát egyelőre úgy tűnik elmérték a farkuncájukat és ehhez a gonosz MS-nek meg a Sonynak semmi köze sincsen.Rosszul mérték fel a felhasználói igényeket illetve a megoldandó problémák nagyságát.
Miért kéne nekem értük könnyeket hullatnom?
A Nintendoval Segaval, Sonyval MS-el, Valve-al illetve az
id Software-vel, Epic-el Bioware-el, Bethesdával, SSI-vel stbcégekkel szemben az égvilágon semmit sem tettek le az asztalra semmit.
Piaci rést láttak valahol, összegyüjtöttek egy valag pénzt, de a problémákat nem sikerült megoldaniuk, így a "késztermék" is számos hiányosságtól szenved. Ennyi.J.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs