Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz floatr #27 üzenetére

    "Amúgy a valve fórumain állandóan visszatérő kérdés a családi használat"

    Igen ám, csak a rendszerrel az a baj, hogy az egyidejű játékot nem tudod vele megoldani. Apuci vesz a gyerekeinek játékot, azok meg mondjuk együtt multiznának vagy csak szimplán mind a ketten egyszerre játszanának, akkor azt továbbra sem tudod megoldani. Egyébként tök jó kezdeményezés, kölcsön tudod adni a haverodnak a játékaidat, kipróbálja, ha meg tetszik akkor megveszi. De az igazi családi használatot ez még nem segíti elő, maximum olyan helyen ahol egy gép van és egyszerre csak egy user játszik.

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz floatr #55 üzenetére

    Az Ouya meg efféléknek előszöris le kéne valami használható játékélményt tenni az asztalra, utánna ugrálhatnak.
    Amennyire a tesztekből láttam, nehézkes az irányítás, sok a bug rajta, no meg a játékai döntő többsége is filléres vacak (szórakoztatás-értékben).

    J.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz floatr #55 üzenetére

    Konkrétan a Steam-re is ugyan ezt mondták amikor elindult. A Valve csak egy kis tőkével rendelkező cég volt, nem is volt túl sok pénze arra, hogy felépítse a Steam-et. Gyakorlatilag minden elemző szkeptikus volt, azt mondták, hogy ezt nem fogják megenni a vásárlók, főleg úgy nem, hogy nincs az egész mögött egy tőkeerős hatalmas kiadó.

    Aztán... :)

    "milliárdokat öntenek bele teljesen veszteséges üzletágakba egészen addig, amíg le nem nyomják mindenki torkán"

    A szórakoztatóipar igen régóta egy húzó ágazat és egyre inkább az lesz. Jobb elfelejteni a filmipar és a játékipar közötti különbségeket. Meg lehet nézni, hogy a kiadóik mennyi pénzt borítottak olyan projektekbe mint az SW-TOR vagy a GTA5. Ezeket a számokat eddig csak a filmipar legnagyobb "AAA" blockbuster címeinél láttuk, ráadásul egyre több az összefonódás a filmstúdiók és a játékkiadók között, akár szellemi termékek megosztásában (pl: egyre több játékhoz kérnek fel filmrendezőket, operatőröket közreműködni), akár közös erőforrások használatában (sok játékfejlesztő olyan szakembereket alkalmaz, akik a mozifilmek világából jöttek). Szóval közel sem biztos, hogy a videójátékosdi olyan veszteséges üzletág lenne, sőt egyre inkább átveszi a filmipartól és a televíziótól a vezető szerepet.

    "ilyen monstrumok mellett nem lehet labdába rúgni"

    Erre vannak a független kiadói platformok. Ne kelljen messzire menni, ott van a Steam. Ez is egy lehetséges kitörési irány lehet. Valóban nehéz boldogulni egy olyan legelőn ahol már sokan legelnek, de ez minden piacra igaz. Akik most igazán nagyok, azok ott voltak a videojáték születésénél és lassan nőttek ilyen nagyra. De ez igaz az autóiparra, telekkommunikációra és bármi mára is.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz floatr #58 üzenetére

    A jelenlegi legnagyobb videojátékipari cégek honnan indultak? Gondolom ők sem lottó ötösből indítottak vállalkozást.

    Tehát ha jól értem, akkor az a bűnük, hogy előbb szálltak be, mint a később jövők?

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz floatr #58 üzenetére

    Nézd én ha játszani akarok, akkor játszani akarok és nem a felelősök számára mentségeket keresni, hogy miért szar a játék. Oldják meg maguk, találjanak olyan formátumot és modellt, ahol működőképes a koncepció.
    Arra, hogy a nagyokkal nem tudnak exkluzív játékfejlesztések terén versenyezni már akkor gondolniuk kellett /volna/, amikor belevágtak.
    Nekik az volt a koncepció, hogy ugye androidra van rengeteg játék ami okostelefonon leköti a usereket, miért ne emeljük át ezt egy set top box szerű kontrollerrel irányítható TV-re kötött rendszerre. A nehézség ugye a játékok irányításának portolásánál volt/van, ezzel ők tisztában voltak, nyílván úgy voltak vele, hogy majd megoldják valahogy. Hát egyelőre úgy tűnik elmérték a farkuncájukat és ehhez a gonosz MS-nek meg a Sonynak semmi köze sincsen.

    Rosszul mérték fel a felhasználói igényeket illetve a megoldandó problémák nagyságát.

    Miért kéne nekem értük könnyeket hullatnom?
    A Nintendoval Segaval, Sonyval MS-el, Valve-al illetve az
    id Software-vel, Epic-el Bioware-el, Bethesdával, SSI-vel stb

    cégekkel szemben az égvilágon semmit sem tettek le az asztalra semmit.
    Piaci rést láttak valahol, összegyüjtöttek egy valag pénzt, de a problémákat nem sikerült megoldaniuk, így a "késztermék" is számos hiányosságtól szenved. Ennyi.

    J.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák