Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Csak ezért kérdeztem mert ismerősöm is ilyet hajt lent délen (Baja) ahol még pici dombocskák sincsenek nemhogy komolyabb emelkedők és annak ellenére hogy egy 50+ éves higgadt sofőrről beszélünk neki még 1x se ment le a vegyes fogyasztása 7liter alá. Hosszabb távokon országúti tempónál (51-es út, Baja - Budapest) kér 6.5 litert de úgy, hogy annak az útnak nagyon max. a 15%-a a lakott terület ahol lassítani kell a többin végig lehet teperni egy kényelmes egyenletes tempóval. Nálad pedig "ugyanaz" az autó elmondásod szerint 80-110km/h között a kanyargós, sok emelkedővel településekkel tarkított úton 4személlyel plusz némi csomaggal 6.1L? Megbántalak vele ha azt mondom hiszi a piszi?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Amúgy a turbó levegőt tol a motorba, nem pedig üzemanyagot, szóval nem értem, miért lenne ettől automatikusan nagy a fogyasztás"
Jó, hagyjuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nekem a dCI egy nagy mumus marad mindig is. Hehe, nem csak neked. Nem linkelem a műhely weboldalát mert nem akarok direkt reklámot csinálni nekik, de:
Renault dCI: "A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező. A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert."
"A képen egy renault 1,5 dci üzemanyagszűrőjének tartalma látható! A kép magáért beszél.""Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz plömplöm #105 üzenetére
Dusterről kívül belül ordít az olcsóság és az igénytelenség bárhová nézel. Engem mondjuk nem zavarna a puritánsága és az igénytelensége de ha félmillióval drágábban egy lényegesen jobb minőségű autót kapok eszembe se jutna Dustert venni. Aki pedig már elkezdi felextrázni meg összkerék meg dízelmotor meg apám kasza az annyi erővel vehet egy random néhány éves használt RAV4-et, SPORTAGE-et vagy IX35-öt abból a pénzből és valljuk be, egyik sem egy Dacia minőségű autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz vodkaboy22 #155 üzenetére
Azért az elég durva vicc lenne ha egy turbó csere 500-800ezer forint lenne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
És ha valamikor tönkremegy a turbód akkor mi van? Bruttó 110ezer forint egy gyári alkatrészekkel szakszerűen felújított és beállított 0km-es eredeti Garrett GT1544V az autódra. Az szó szerint aprópénz. Főleg ha számolgatni kezdünk. Spritmonitor szerint a Mazda 3 1.6 109hp dízel motorral 5,81 míg az 1.6 105hp benzin motorral 7.87 litert fogyaszt száz kilométeren. A jelenlegi üzemanyagárral számolva 191 000 kilométer megtétele alatt a benzines közel 1.5 millió forinttal többet ereszt le a torkán mint a dízel verzió. Ennyit dob ki az ablakon az aki csak azért nem vesz dízelt mert azt drága szervizeltetni.
Sok ember ott generál magának több százezres javítási költségekkel járó hibákat, hogy hiába cseréli az olajat előírás szerint a jó minőségű olajszűrőre már sajnálja a pénzt mert esetleg az a többszörösébe kerül mint egy dzsunka kínai szűrő ami sok esetben hamar telítődik leromlik az áteresztő képessége és ettől kenési rendellenesség lép fel a turbónál ami sok jót nem jelent. Üzemanyag szűrőnél dettó ugyanez a helyzet. Az olcsó noname szűrők sokat átengedhetnek az üzemanyagban található és a tankban összegyűlt szennyeződésből ami előbb vagy utóbb de biztosan hazavágja a rossz minőségű üzemanyagra fokozottan érzékeny befecskendező rendszert de minimum az injektorokat. Nem elég a megkérdőjelezhető minőségű magyar gázolaj a tulajok még tetézik is a bajt a fillérb*szó hozzáállásukkal.
Duliee: "100ezres olajcsere rulez... 100 000km alatt 5-8 olajcsere máris felér egy turbo cserével árban." Utólag visszaolvasva meglehet, hogy félreértettem a mondanivalót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz f(x)=exp(x) #205 üzenetére
Senki sem szidta.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Nem a szuzukisággal van a bajom hanem azzal amit ez az adott modell számomra nyújtani tud. Nekem konkrétan kicsi belül. Na nem elől ott kényelmesen el tudok helyezkedni de saját magam mögé beülve már szűkös a hely. És ha már kiadnék egy autóért 4+ millió forintot akkor szeretnék egy picit nagyobb belső teret, helyet a hátsó utasoknak esetleg egy nagyobb csomagtartót is. Szeretnék jobb zajszigetelést puhább futóművet kifogástalan menetkomfortot. És ha mindezt egy 4 éves használt autóban találom meg négymillióért akkor simán azt fogom megvenni és nem egy olyan új autót ami számomra eleve nem megfelelő. Egyébként pedig részemről szó sem volt semmilyen prémium márkáról. Csak tudod amikor megkapok 3.8M-ért egy minden földi jóval felszerelt tágas kényelmes 3,5éves Skoda Superb kombit 170lovas dízelle dsg-vel minden szarral akkor nem tudom miért kéne egy bénára hangolt futóműves hangos szűkös cipős dobozba beülnöm. Csak mert az új? So what? Ez az új autó fétis a legnagyobb baromság. Elég láma dolog az első fingás jogáért annyi pénzt kidobni az ablakon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Őööö... és egy 0km-es új autó értékvesztése mennyi is? Az első öt évben a kötelező szervizek mennyibe is fájnak majd?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Szóval azt el kell ismerni,hogy a Suzuki legendásan olcsón fenntartható autó!
Nem is állítottam az ellenkezőjét. Minőségi kifogásom sincs ellene egyszerűen nekem ez a bódé kicsi."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Márkától függetlenül az autót mindig a tulaj teszi tönkre nem a kilométer. De aki mégis parázós és fosik a CR dízeltől vagy a DSG váltótól az vehet első gazdás 1.9pd kombit kézi váltóval alig 3M-ért. Az örök élet +1nap. Ismert kiforrott technika, fillérekből fenntartható olcsón szervizelhető. A futott 250k km pedig semmi ennél a motornál. Ha volt gazdája félmillió kilométerig ezt a motort csak kuplungozni kell meg ha lekókad akkor dmf-et cserélni ami ezen a példányon már megvolt. De akár Businnes Plusz felszereltségű 2.0CRTDI DSG kombit is ki lehet fogni 4M-ért. Drágább szervizeltetni mit egy nulla kilométeres új Suzukit? Lehet. De egy hét használat után ülj vissza a Suzukiba és megérted majd miről beszélek.
(#246) Tanisz: azok kisebbek és ugyanannyi pénzért a Skoda többet ad. Na meg az Accord kombi seggével még mindig nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen