- Milyen routert?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crystalheart
senior tag
válasz #06658560 #69 üzenetére
Az érettségi 12. év legvége, a tételek pedig a rendes tanulástól függetlenek voltak, legalábbis nálunk. Vettük rendesen az anyagot, aztán valamikor második félévben kilökték egy-egy tárgyból a tételeket, én és oszttársaim pedig 2 héttel a szóbelik előtt belenéztünk, 2 nappal előtte át is olvastuk őket. Az érettségi (főleg a szóbeli) gyakorlatilag arra jó, hogy kicsit megízleltesse velünk, milyen az, amikor vizsgáztatnak, mert felsőoktatásban bőven lesz benne részünk. (Persze az érettségi légköre az ahhoz képest lajtos.) Történelemnél én már a modern technikát használnám föl, amit elkezdtek 40 éve fizikában - oktatófilmek. Izgalmas oktatófilmek, minimum egy BBC-minőséggel, megérné befektetni. Minden anyaghoz két verzió, egy prezentációszerű, rövidebb, darabolható, akár hang nélkül vagy csak zenével lejátszható az iskolai órára és egy otthonra.
Miért, akkor mit csináltatok énekórán? Nekünk a könyvünk kb. abból állt a műzene megjelenésétől fogva, hogy egy életrajz, pár dal, egy életrajz, pár dal stb. Stílusonként egy kis szösszenet is. Heti 1-2 órába hogy férne több? Az iskola feladata az úton való elindítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ideapad C340 / i3-10110U / 8 GB / 1 TB SSD / FullHD érintőkijelző
- RAZER BlackWidow V4
- Eladó/cserélhető iPad Pro (2018) 11", 64 GB, WiFi, Space Gray, 94% BH + tok
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen