Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crystalheart

    senior tag

    válasz #06658560 #69 üzenetére

    Az érettségi 12. év legvége, a tételek pedig a rendes tanulástól függetlenek voltak, legalábbis nálunk. Vettük rendesen az anyagot, aztán valamikor második félévben kilökték egy-egy tárgyból a tételeket, én és oszttársaim pedig 2 héttel a szóbelik előtt belenéztünk, 2 nappal előtte át is olvastuk őket. :) Az érettségi (főleg a szóbeli) gyakorlatilag arra jó, hogy kicsit megízleltesse velünk, milyen az, amikor vizsgáztatnak, mert felsőoktatásban bőven lesz benne részünk. (Persze az érettségi légköre az ahhoz képest lajtos.) Történelemnél én már a modern technikát használnám föl, amit elkezdtek 40 éve fizikában - oktatófilmek. :D Izgalmas oktatófilmek, minimum egy BBC-minőséggel, megérné befektetni. Minden anyaghoz két verzió, egy prezentációszerű, rövidebb, darabolható, akár hang nélkül vagy csak zenével lejátszható az iskolai órára és egy otthonra.

    Miért, akkor mit csináltatok énekórán? :) Nekünk a könyvünk kb. abból állt a műzene megjelenésétől fogva, hogy egy életrajz, pár dal, egy életrajz, pár dal stb. Stílusonként egy kis szösszenet is. Heti 1-2 órába hogy férne több? :) Az iskola feladata az úton való elindítás.

Új hozzászólás Aktív témák