Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz zelos #1037 üzenetére

    Megpróbáltam én is. Első körben egy nagyon hozzáértő hölgy hívott vissza (üzenetet küldtem nekik), és hát van erre bevált megoldás. A Telekom TV és Launcher alkalmazás adatait kell törölni, és akkor jó lesz, EGY DARABIG (ezt rögzített vonalon). Tényleg, a hat másodperces guide idő lecsökkent három másodpercre. Erre mondja a hölgy, hogy de az már sokkal jobb, ugye? Ja...mindegy, abban maradtunk, hogy ha így sem lesz jó, akkor jelentkezek, és felvesz rá egy hibajegyet. A kérdésemre, hogy az új boxhoz hogy lehet hozzájutni, azt mondja, hogy új előfizetők kapják. Mondtam neki, hogy annyira új vagyok, hogy még nincs egy hónapos a cucc...Ahogy olvastam, nagy csodát az új sem tud.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák