Új hozzászólás Aktív témák

  • kokyt

    senior tag

    válasz osztraksajt #2 üzenetére

    Ha csökkentik az sms és percdíjakat, akkor pontosan az van amit le is írtak, bevétel kiesés lesz, ami valószínűleg (szerintük legalábbis) a hálózat modernizálástól veszi el a pénzt. De még ha ezt meg is lépik a csökkentést, a köztudatba már úgy vonult be a dolog, hogy drágább lesz telefonálni, ergo biztosan számolni lehet a szolgáltatás használat visszaesésével, ami ugye megint csak magával vonja a bevétel csökkenést is. Erősen fékező hatású ez, akár hogy is oldják meg a dolgokat.
    A fentieken kívül (amit le is írtak) plusz költséget jelent az is, követni és számlázni tudják számlánként az adónak megfelelő összegeket, amit ugye senki nem térít nekik, maguknak kell állni. Félre ne érts, nem sajnálom őket, de az ő helyzetüket is meg lehet érteni. Valaki kitalált egy elb@szott adónemet, és most a szolgáltatók és az ügyfelet is szívnak miatta.

    (#5) Edenyke:
    Nem a +2 forint fog gondot okozni, hanem annak minden csomag esetén történő követése és az állam felé történő számlázása, tárolása, stb. Ez egyáltalán nem egyszerű, ha nincs felkészítve ilyen feladatra egy rendszer, fejlesztést igényel, és tesztelést, ami meg pénzbe kerül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák