- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Az enyém (de már az előző is) úgy csinálta, hogy addig járatja a motort indítás után míg egy bizonyos hőmérsékletet el nem ér, utána kapcsolgat le. Az más kérdés, hogy ez nem biztos, hogy elég a megfelelő olajhőmérséklet eléréséhez, szóval ha saját autóról van szó érdemes az első pár percben óvatosabban taposni a gázt, már csak azért is mert gyorsul ez 1/3 gázzal is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Döglött Róka
veterán
A 200 lóerő az elektromos motor és a benzin összeteljesítménye. 153at tud a benzinmotor 6000es fordulaton amit ezekben az autókban nem akarsz elérni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
K82
őstag
"Ha minden körülmény megfelelő számára, akkor az autó nem indítja a belső égésű motort" - ez igaz, de akkor nem hideg a motor.
Hideg motornál addig járatja amíg el nem éri a 40°C-t a hűtővíz hőmérséklete és csak utána kezd váltogatni a villany/benzin/villany+benzin kombó között. Ilyenkor ha nem nagy a terhelés villannyal hajt, a benzinmotor pedig melegszik. Nyáron van h 2-300m után már elkezd váltogatni a hajtásmódok között, télen kell neki 1-1,5 km. Olyat viszont nem csinál h a totál hideg motorra engedi rá a teljes terhelést - hacsak nem padlózod rögtön induláskor, de ilyet épeszű ember nem nagyon csinál. Van a családban Ampera is, az viszont ha elfogy a delej/átkapcsolod a belső égésűre h maradjon benne töltöttség már pörög is. Addig jó az Ampera amíg nem kell a kis 1.4-es turbómotort járatni, onnan már nem olyan jó a fogyasztása - majdnem 1.7 tonnát kell mozgatnia a mocinak önerőből, villanyos segítség nélkül.
Nem véletlenül kell az autómba 0W-20-as (az újabbakba 0W-16-os) olaj, az első olajcserekor meg is lepődtem mert vártam a jó sötét folyadékot aztán majdnem úgy nézett ki mint amikor beletöltöttük. Pedig a cégnél van nagy TD-től kezdve kis háromhengeres TSI-ig minden (plusz e-Golfok), van ami élete nagyobbik részét autópályán tölti és koromfekete lötty jön ki belőlük cserekor.
Jól kitalálta ezt a hibrid hajtást a Toyota, a taxisok sem hülyék. Elég kiállni a gyorsforgalmira és megszámolni mennyi hibrid Auris vagy Prius Plus fut, közöttük pedig elég sok túl van a 300e km-en motorhiba nélkül.Pixel / OnePlus Pad
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo Ideapad 5 Pro Bivaly Ultrabook -35% 14" RYZEN 5 6600HS 16/512 QHD+ 2,8K Radeon 2GB 90Hz
- Komplett épített pc eladó szükség esetén minden kiegészítővel
- Dell Precision 7530
- Yamaha MusicCast RX-A1070
- Prémium alkatrészek! RoG 3070 Ti Z590 11600K 1000 Watt Platinum Vízhűtés 32GB RAM 1TB NVME Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs