Új hozzászólás Aktív témák

• Padisah

tag

A párommal 2005. szeptember utolsó hetében voltunk Sousse-ban a Riadh Palm melletti az El Hana Beach 3*os részlegében. Reggel 9-kor indultunk oda és a visszatérés napján délután fél 5-kor jöttünk vissza.
    A tunáziai nemzeti légítársaság Boeing-jével mentünk. Szerintünk a kaja finom volt.
    Whiskyt vittünk abból itunk pár kortyot minden nap, nem volt fosás. Félpanziósok voltunk reggelit és vacsit is bőségesen ettünk, finom volt, bár a végére már kicsit untuk, hogy jórészt mindig ugyanaz a pár fajta étel volt.
    Az időjárás szuper volt, napközben 30 fok felett, a tenger legalább 25 fokos volt minden nap.
    Az arab árusokről elomdtatok mindent már :) , mi az első nap döbbenete után kitapasztaltuk, hogy ha nem nézel rájuk illetve boltjukra, akkor békén hagynak, illetve a szállodától 50 m-re megkapod ugyanazt lényegesen olcsóbban.
    Vannak magazine generálok, amik fixárasok , tehát nem kell alkudozni, és normális áron vannak, szemben a piac örületével.
    A Sousse-i nagybazár bejárata mellett is van egy 3 vagy 4 emeletes ilyen állami üzlet, ahol minden van, ami a bazárban, normális áron, normális eladókkal.
    Elmentünk egy délutánt tevegelni, szuper volt, főleg a hajcsárok magyar beszólásai, mint puncimasszázs, heremasszázs a rázósabb részeknél. :D
    Voltunk 1 napos kiránduláson Tuniszban a fővárosban, szuper volt az is, Bardot múzeum, Karthagó, Sidi bou Said.Minden kirándulásra magyar nyelvű idegenvezető vitt minket.
    Taxival mentünk ki a yachtkikötőbe Port el Kantaouiba, az is szép volt. Ételt a szállodán kívül csak normálisnak kinéző üzletben ettünk, pizzát. Este is nyugodtan mertünk sétálni a városban, jónak tünt a főbb utcákon a közbiztonság.
    Nappal a strandon sétáltunk a parton hatalmasakat.

Sajnáltuk, hogy nem jutottunk el Keirouánba a nagymecsethez, ami az iszlám világ 4. legszentebb helye, meg az amphiteátrumhoz, dehát csak 7 éjszakát voltunk, valamikor pihenni is kellett.
    Borravalót tényleg elvárták az embertől a szobalánytól a pincérekig, eurót nem akartak, mertek elfogadni, mert tilos, csak dínárt, ha mégis elfogadták, akkor 1:1-ben akarták váltani.
    Hát ennyi, még tervezzük, hogy egyszer visszamegyünk Djerba szigetére Sousse-ba ismét.

Az a baj a világgal, hogy az okosok kételkednek, míg a hülyék tökéletesen biztosak a dolgukban.