Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #21 üzenetére
Miért, szerinted mégis mennyivel kell(ene) menni ilyen helyen? A zebra mellett sem azért állnak emberek, hogy az autódat csodálják
A témához szólva:
A szondázás jó, ideje volt, hogy bekerüljön. Ha meg valaki annyira balfék, hogy kiönti az alkoholt a kocsiban, meg is érdemli a pihenést.
Ellenben a sebbességhatárok eröltetése hiba. Ennek úgy lenne értelme, ha minden autó egy közös hálózathoz kapcsolódna és forgalomalapú sebbességhatárok lennének. Ha üres az út, akkor akár 200-al is lehet repeszteni (persze ehhez utak is kellenek), de amit sajátsávos forgalmat észlel mérsékli a sebbességet (függetlenül attól, hogy a soför mit szeretne). Ugyanez igaz, ha szembe kamion, vagy teherautó érkezik, vagy két hasonló halad el egymás mellett.
Városban természetesen a kötelező 50/40/30Véleményem szerint ez egyszerre lenne biztonságos és haladós is.
Ettől függetlenül senkinek nem adnék jogsit sikeres vezetéstechnikai tréning nélkül. Ezt nagyon be kellene épiteni a vizsgákba (az meg kivenni, hogy az oktató megmondja mennyit KELL jattolni, hogy át is menj).Azok pedig akik feltörik a rendszer jogsi el. Soha többé nem vezethet. Ha pedig balesetet okoz, örök börtön. Nem szórakozunk emberéletekkel. Ugyanez az alkoholos és drogos vezetőkre.
Lehet kiakadni
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #29 üzenetére
Tapasztalataim szerint egész sokan(igen, én is). Az megint egy másik kérdés, hogy a közútkezelő miért nem végzi a dolgát. Ettől függetlenül, azért van az embernek két szeme, hogy lásson velük
-
NomadND1
senior tag
válasz -=RelakS=- #31 üzenetére
Ne is mondd. Nem egyszer volt, hogy aggódva néztem a visszapillantót, hogy vajon belémszáll-e(pedig nem az vagyok aki satuzik, ha sárgára vált a lámpa, de piroson nem mentem át)? Persze villogás, duda, stb. Zöldnél meg én már a másik lámpánál járok mire elindul. Az ilyen miert nem megy metróval? Mindenkinek könnyebb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz Hieronymus #120 üzenetére
Találós kérdés.
Mekkora sebesség mellett következik be a legtöbb baleset a német autópályákon?
15, 30, 60, 120 vagy 240 km/óra sebesség mellett?Válasz: 15,30,60km/h-val kapsz jó kis büntetést és lezavar a pályáról, hogy semmi keresnivalód ott (fel sem hajthatsz rá).
120-al senki se megy, mert a 130 az ajánlott. Az átlag 160-200 között tempózik.
Az esetek nagy részében nem sebbesség, hanem az ehhez nem szokott emberek okozzák, akik még életükben nem mentek 120-nál gyorsabban, de mivel nincs limit tolják neki, hiszen szabad. Mindezt úgy, hogy nem megfelelő abroncs és guminyomás. Nem tudják felmérni a másik sebbességét, távolságát és kész a baj.A sok idióta miatt van baleset és nem a tempó miatt, mert a többség tud közlekedni 200km/h vagy felette.
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz Hieronymus #127 üzenetére
Nem igazán jársz Németországba, igaz?
Segítek kicsit, a német autópálya lett a legbiztonságosabb 2018-ban. Vajon miért?
#125 akár jó is lenne. A baj az, hogy abból indulsz ki, hogy egy 200-al közlekedő kocsiban ugyanolyan fékrendszer, abroncs van mint egy 130-al se menőben.
Kivéve azokat az önkéntes hulla jelölteket, akik nem a kocsijuk műszaki szintjéhez megfelelő sebességet választják.A gyorshajtást én is el ítélem, de sosem tudhatod miért siet. Inkább engedd el mintsem önkéntes rendőrt játssz. Valószínűleg Te sem örülnél ha épp teszem azt égő házhoz sietsz, de előtted egy kedves közlekedő rendőrnek érzi magát és 120-al totyog előtted a belső sávban ezzel szabálysértést okozva (jobbra tartási kötelezettség)
[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz #73495296 #138 üzenetére
Kérlek magyarázd már meg, hogy egy 10 éves opelban, hasonló fékrendszer van, mint mondjuk egy 2018-as Fordban. Egységnyi idő alatt hasonló tempóról méterekben mérhető a különbség.
A kamionos résszel egyetértek, ezekkel nem tudsz mit tenni. Index ki és amikor biztonságos sáv váltás.
Ha látja a szándékot, lenyugszik. Legalábbis a többsége.[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
válasz #73495296 #140 üzenetére
Nézd valószínűleg nem itt fogjuk megoldani a borzasztó magyarországi közlekedési morált.
Erre két dolgot szeretnék felvetni.
1, miért nem vetted észre időben a mögötted jelentősen gyorsabban haladó gépjárművet?
2, ha a mögötted lévő látja a szándékot, miért kell féktávon belül küzdeni?Szerk :
Még egy apróság. Ha óra szerint mész 130-at, a mögötted haladó viszont GPS szerint, akkor az Ő szemszögéből Te lassan haladsz, a Te szemszögedből, viszont Ő gyorsan haladónak tűnik, pedig nem.Szerk2:
Aki kanyarban, vagy egyéb beláthatatlan helyen (pl. álló busz mögül varosban) előz attól örökre el kell venni a jogsit, mert idővel önmagát és másokat is meg fog ölni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- AORUS GeForce RTX 3070 MASTER 8G
- Apple Earpods fülhallgató, USB-C - Lightning kábel egyben elvihető
- We R Memory Keepers - Crop-A-Dile Corner Chomper sarokkerekítő
- iPhone 11 64Gb 83% akku, kartyafuggetlen
- Egyben eladó rendszerhűtő ventilátorok / együtt 3500! / 120-140 mm / NZXT, Akasa, Cooltek, Be quiet!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen