Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz k-adi #7 üzenetére

    Mert a két cégnek és szolgáltatásnak semmi köze egymáshoz az ügyfél meg intézze el a saját sz*át. Mobiltelefonnál, vezetékes telefonnál, ahol egy számot kell átadni, ott teljesen más történet, de hogy miért kéne a Telekomos net Digire cserélésekor a Diginek bármit is csinálnia a Telekommal, ez nekem magas.
    Ha SZIP-es kötelezően megosztandó dologról van szó, ott azt mondom jól van, ott úgyis az tulajdonos szolgáltató végberendezése marad -ha jól tudom-, ott amúgyis van dolguk egymással, de ezen kívül egy elmebetegség, hogy a szolgáltatót papírozzon ingyen az ügyfél helyett, csak azért, hogy neki fényesre legyen nyalva a hátsója, és már előre megrágott kaját töltsenek a szájába, nehogy szegény efi-nek meg kelljen erőltetnie magát a saját nyomorult előfizetésének ügyintézése kapcsán.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    válasz k-adi #7 üzenetére

    egy normális világban az új szolgáltató nem vállalhat felelősséget az ügyfél korábbi "életéért". egyrészt nem fogom elolvasni minden szolgáltató ászf-ét, ahonnan elvileg jöhetnek hozzám, pláne nem fogom értelmezni és megérteni. másrészt nem fogok boxolni az ügyfél hülyeségei miatt egy ellenérdekelt szolgáltatóval csak azért, mert a t. ügyfél lusta volt megemelni a seggét és elintézni a hátralékát. nem fogok azért külön embert fizetni, hogy az ügyfél helyett elintézzek valamit, ami az ő dolga.

    nem lehet mindig mindent a szolgáltató nyakába varrni, hiába van rá erős késztetés.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák