Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz RECSKA #11 üzenetére

    nem fostalicska(khöm megrögzöt német autó párti vagyok!!), nekem 2 bajom vna az olasz autókkal minden nyikorog rajtuk(tök mindegy hogy ferrári(személyes élmény...) vagy fiat) és hogy a fém iparuk nem a legjobb bár mára sokat fejlödtek!

    én kocsid érdekében megtiltatnám a "nagy" turbo miatt is, a gyári értékenmax +500rpm...

    jó dizel kocsi titak(érsd golf kettő 4X4) 4 kerék hajtás 6 gangos rövid váltó baromi jó gumik mind ezt egy 300(/650nm) lovas erősen idézőjelezet "TDi" motorral meg füszerezve, hát elég nagy koppanás volt nálam még a biturbos S2-es audi-hoz mérve is, nem jó a gumi és 160 ez is csak kapar mint az állat és 2000 alatt mondjuk húzot és 4000 főlé nem forgot, de a rövid váltoval váltásnál 2500 köré eset vissza a furdulat és hát onnantól kezdve 3700-ig egyenes volt a nyomaték görbéje :)

    ami igaz hogy egy benyás hangját főleg valami V6-osét( :D ) soha nem fogja vissza adni
    és ilyet egy dizel se fog tudni hiába van egyes golfba csomagolva :DDD :[link]

    mindenesetre örülök hogy kezdik ezeket a régi gépeket újra istápolgatni, mert az újak hát drágák nem mennek úgy és nem is hosszú életüek :(

    am gyárilag melyik turbo van rajta?

    (am ha választhatam volna akkor G40-es polo az 115 lovas és 680kg ;] )

    vagy 5nap múlva kirakod úgy ahogy mondod csak mögé raksz egy kettest(nem árt a kezdő részben linkelni az első részt) vagy címlap nélkül folytatod a blogod

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák