Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
tényleg nem henyéltetek az előző írásod óta!
jó lesz ez, csak egyből kellett volna egy írható ECU a nagy befecsikhez.
nem számoltatok azzal hogy nagyobb légmennyiséget tölt meg a GT22 fele akkor nyomással mint a gyári?
mi nem haladtunk túl sokat:[link][link][link]
Garrett T3/4, azt hiszem olyan GT38-as méretnek felel meg, 3 bar-t tud folyamatosan tölteni (+légköri) a motor olyan 2 körül lesz megtöltve, számolgatás szerint (belülről állítható turbo nyomás) végállásban olyan 500-550 paci lesz.
egyből bele passzírozni a HF integrát a az uno-ba mi?
sok sikert és kitartás
sityak:és mit csinálsz az olyan kocsikkal ahol a motor ordít nem a kipuff
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
500 felé tartosan illik már egy golyós turbot felrakni, meg nem elég csak a főbb dolgokat cserélni azt azt az ember tartosan használni akarja, nem csak találkozókra.
lehet hogy már amennyit rá költöttél lehetett volna venni egy integra turbot, de hát ez ilyen, és pont ez a szép (már mint nem az hogy sokba kerül )
azért az a 393le keréken nem rossz amit az a szett tud a képeken, föleg ahoz az 1100kg-hez nem , de ha lesz dugó meg hajtó kar... no meg pénz és lelki erő+idő
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Ha van pénz akkor vedd meg, hátha akarsz majd másik uno-t építeni, meg persze ha tényleg olcsó.
Én egy komplett supersprint rendszert raktam volna alá gyorsítóval és egy A osztályos verseny átmenő dobt hátra.
hát én nem is a kávédaráló integrála gondoltam, bár lehet hogy csak simán Delta turbo
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Hát ha a gyári heggesztések mentén nyitották meg és minősített heggesztéssel varrták vissza az új elemeket akkor csak jobb lehet mint egy el/megnyúlt átrohadt kasztni.
és 20-25 éves olasz autó kasztni rohadás/rozsda nélkül nem nagyon fogsz találni.
mellesleg nem is feltétlen a 200 lóval van a baj hanem azzal hogy azt nem fokazatosan adja le, hanem hirtelen szabadul el, azt meg egy gyári kasztni se bírja tök mindegy milyen állapotban van ebben a kategóriában.
KrenAtesz:engem minden nemű ilyen dolog érdekel pl, mert nem az a lényeg hogy mekkora durranás hanem hogy mennyi munkád és időd van benne."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát amelyiket kicsit kupésítottak ill tetőre tették
ami igaz az igaz, olyan merevsége nem lesz soha mint a vágatlanak, de inkább ott legyen a vas mint hogy csak lyuk legyen a helyén.
amúgy szerintem 1-2 technika megoldásunk miatt lehet hullana a hajad
(lökös vas alatt, Polo 6n VR6)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs