Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #44 üzenetére

    amiért a kocsiknál is a fékezéskor leginkább azt használja a rendszer. fékezel, súly előre billen, a hátsó kerék hamarabb veszíti el a tapadást, ha csúszik akkor az meg jól néz ki bizonyos korosztályban, de a fékút ugye nő. lehetne még hátradőlni fékezéskor, sokat látom városban is hogy fékez és hátrateszi a súlypontot, ami jó ha pl pont hegyen jössz lefele és elkezdi fékezés közben túrni az orrát a vas, de alapvetően továbbra is az első kerék a kormányzott ugye.

    a bicikliseket lehet szidni, már leírtam másik topikban is én személy szerint osztom is a paraszt vezetőket, kerósokat, gyalogosokat is nemre korra való tekintet nélkül szinte napi szinten. leüvöltöttem nemrég egy parasztot aki szintén tekert és átment a piroson amikor én álltam ott, aztán csak pislogott hogy mit akarok, ma reggel egy focistajelölt tekert a pálya fele jó tempót a keresztutcákkal tarkított, szűk, szar járdán. egy jó 100 méteren keresztül mentem mellette és magyaráztam el szívhez szólóan hogy ha ilyen tempót jön akkor esetleg le is fáradhatna az úttestre ahova való. nem feltétlenül magyaráztam, és nem feltétlenül a szívéhez szóltam. különösen szeretem a fixiseket, a fék nélküli bmx-eseket, eggyet nem hagynék ki az osztásból. lehet hogy gci vagyok, és fáj nekik, meg nem így kéne, de ha eltekerek mellettük és úgy teszek mintha nem látnám még nem old meg semmit. lehet ez se. de lehet hogy az egyik rájön hogy tényleg nem a járdán kéne 30-at menni, tényleg nem kacsázni kéne az úton, tényleg figyelni kéne a másikra, tényleg fel kéne szerelni a fékeket a nyomorult bicóra.

Új hozzászólás Aktív témák