Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
A Kresz csak ennyit ír elő:
"(3) Az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni, oly módon, hogy az elölről, hátulról és a megfelelő oldalról jól látható legyen."
Kerékpárra nem vonatkozik külön szabály. -
Cathfaern
nagyúr
Többször is felmerült már a topicban, hogy első fékkel fékezni nem életbiztosítás... igazából meg kéne tanulni használni a fékeket. Ugyanis a fékerő 80%-át az első fék adja, szóval ha valaki kizárólag hátsó fékkel fékezik, annak drasztikusan hosszabb lesz a fékújta. Igazság szerint bicikli úgy lehetne legrövidebb úton megállni (sima terepen, azaz aszfalton, ahol nem pattog el az első kerék), hogy csak az első féket használod. És nem, nem fejre esést értek megállás alatt. Szóval pont az a balesetveszélyes, hogy mivel bal oldalon van az első fék, ezért pont mikor balra kanyarodsz, ami sokkal veszélyesebb, nem tudod használni az erősebb féket.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #56573440 #106 üzenetére
"kanyarodás közben meg a szembejövők nem fogják tudni hogy mit akarok ha be is engednek engem, csak azt látja hogy állok a kereszteződésben."
Nem kötekedni akarok, mert a hsz-ed többi részével egyetértek, de egy kereszteződés közepén, belső sáv bal oldalára húzódott álló biciklis túl sok dolgot nem akarhat csinálni... Szóval elég egyértelmű a szándéka anélkül is, hogy folyamatosan kitartja a kezét, mint Toldi a rudat.Plusz mindenkinek:
Személyeskedést tényleg jó lenne abbahagyni[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen