- Synology NAS
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Microsoft Excel topic
- Netflix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
Nekem egy bajom van, hogy megszüntették azt, hogy kötelező használni a kerékpárutat, ha van. Ez egy f@szság volt, oké aláírom, néhol elég sz@r állapotban vannak, de akkor is... Mennek a kocsiúton, és relatív feltartják a forgalmat, pedig ott a kerékpárút mellettük...
Sztem balra már nyugodtan lehet, mert pl. itt van olyan kereszteződés, hogy balra enged fordulni a kerékpárút. Nameg, ha Én 1 irányú utcából balra akarok fordulni? Nehogymár nelehessen.. Szal sztem ez már nincs..
Véleményem szubjektív...
-
lapa
veterán
a dinamónak köze nincs a megújuló energiához, amíg az iparosított élelmiszertermelésben 1 kalória energiát 80 kalória kőolaj elégetésével nyerünk emberi fogyasztásra.
ha önellátó permakultúrád van a rancson, akkor te kivételesen erősíted a szabályt és ez esetben nem szóltam.
-
sanzi89
addikt
Most nincs időm kikeresni az erre vonatkozó szabályokat, de amiket tuti rosszul írtál:
- járdán kerékpározni tilos!!! -->Lehet megfelelő magatartással és sebességgel ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan.
- mellény lakott területen kívül kötelező --> Csak sötétedés után és rossz látási viszonyok esetében. Egyébként nappal, verőfényes délben nem kell városon kívül se mellény.
- kerekekben oldalanként minimum kettő fényvisszaverő -->A KRESZ kötelezőnek csak 1db küllőprizmát ír elő és csak az első kerékre.
- sisak 45 km/h felett kötelező--> "Kerékpárral lakott területen belül legfeljebb 40 km/óra sebességgel szabad közlekedni, azon kívül sisakban 50, sisak nélkül 40 km/h a megengedett sebesség. ""Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Runner_fxr
Ármester
Köszi.
Amúgy meg szerintem kár vitázni a Magyarországi közlekedésről. Primitív, bugris közlekedés van nálunk. És mindig is az volt. A zebrán ba...nak átengedni, leszorítanak, rád üvöltenek, dudálnak, mert a Magyart nem tudom milyen indíttatásból, de egy felsőbbrendűség érzése keríti hatalmába amikor autóba ül. Teljesen mindegy melyik korosztály. Ez rengeteg embernél megfigyelhető. Persze akadnak kivételek, csak nagyon kevés. Pár napja történt velem egy olyan, hogy már félig átmentem a zebrán amikor a középen lévő járdaszigetnél megálltam mert láttam egy autós nem gyorsan jön, de nem szándékozik megállni a zebra előtt. Majd amikor átgurul a zebrán, rám üvölt, hogy húzzak a faszba azzal a kerékpárral. Nem igazán értettem a szituáció, hogy ez most mi akart lenni. Sokan ezt a közlekedési stílust azzal magyarázzák, hogy persze mert nálunk szar az élet az emberek idegesek, stb. Ez nem pénz kérdése, lehet nálunk akármilyen jó élet, akkor sem lesz olyan intelligens, türelmes közlekedés mint pl Németországban. Erről hiába is álmodozunk.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Persze mert a Magyar megteheti, hogy autóval megy a wc-re is. Aztán meg sírnak a drága benzin miatt. Brazil szappanopera ez az egész. Lusták mint a dög, csodálkoznak, hogy mindenféle betegség kínozza őket, Európai átlagot nézve igencsak rossz helyen állunk az egészség tekintetében. 2007-ben voltam Ausztriában dolgozni kb 4-5 hónapot. 7 munkatársammal mentünk ki. Mindannyian Magyarok és mindenki huszonéves, nem aggastyán társaság. Egyetlen egyszer sem tudtam rávenni egyik kollegát sem arra, hogy jöjjön el velem futni egyet meló után ,vagy bringázni. Pedig Saltzburg mellett, paradicsomi szépségű környezetben voltunk. Az idő is remek volt (tavasztól nyár végéig voltunk). Sport nem nagyon volt az ő részükről, helyette volt sör minden mennyiségben és cigaretta. Én sem vagyok szentfazék, néha nekem is jól esik egy hideg sör, de azért nem mindennap, és nem egy nagy szatyornyi. Én majdnem minden nap mentem futni vagy bringázni. Az osztrákok is furán néztek, hogy jé egy Magyar és edz. Persze nem gondolom, hogy minden Magyar ilyen, van sok ember aki intelligens, és szeret sportolni is, csak arányait tekintve nagyon kevés.
-
Surfym@n
senior tag
asszem tisztázni kéne pár dolgot (ha már osztjuk az igét, akkor legyünk pontosak):
- lakott területen kívül kötelező a sisak, ha 40 felett akarsz közlekedni, illetve 12 éves kor alatt
- legalább egy keréken, s legalább egy darab borostyán prizma kell
- mellény lakott területen kívül is csak rossz időben ill. este/éjszaka kell - verőfényes napsütésben nem! (rendőr is megerősített ebben )
- járdán lehet közlekedni, ha máshol nem megy, max 10-zel
pluszban pár saját vélemény:
csengőért fognak a legutolsó sorban elmeszelni, egy erős fütty hatásosabb, s még a fékről sem kell a kezed levenni
csillagküllős kerékre sem lehet prizmát tenni, ha van peremcsík - elfogadják
pedálprizma hasznosabb, mint a villogó hátsó lámpa - nem vakít, viszont az autós látja a függőleges mozgását, tehát sokkal feltünőbb...
hagyományos prizma hiányáért nem szólnak, ma már beleépítik a lámpatestbe (mondták feljebb is). Ráadásul led-es lámpa + hibrid akksi simán kibír egy egész napot is folyamatos égéssel, tehát nappali fényként érdemes használni.
[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
Új hozzászólás Aktív témák
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen