Új hozzászólás Aktív témák
-
Rickazoid
addikt
Kitalálom. Valaki
hamisítottkészített egy statisztikát, hogy a cégek mekkora része használ elavult technológiákat, abból levonták a következtetést, hogy x embert át kéne képezni, hogy fel lehessen zárkóztatni őket, ebből valaki kevésbé okos levonta a következtetést, hogy jujj a gépek már megint elveszik a munkahelyeket, erre alapozva egy még kevésbé okoshamisítottkészített egy másik statisztikát, majd egy még kevésbé okos írt egy nyilatkozatot egy még nála is kevésbé okos politikusnak, hogy 400 ezer munkahely van veszélyben, ha haladunk a korral.Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
Rickazoid
addikt
válasz #06658560 #26 üzenetére
Dehogy lesznek kevesebben, egyik rétegben sem. Minél több munkát lehet elvégezni automatizálva, annál többre van igény, ahhoz viszont több ember is kell, csak meg kell tanulniuk használni az automatizált rendszereket. Az automatizálás, amíg el nem érjük a technológiai szingularitást, már ha valaha elérjük, mindig növelni fogja a munkaerő-igényt minden szektorban. Keress rá az automation paradoxra munkahelyekkel kapcsolatban és két dolgot fogsz találni: ijesztgetéseket, hogy növekvő munkanélküliség lesz és tényeket, hogy nem fog növekedni, de könnyen csökkenhet.
[ Szerkesztve ]
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
Rickazoid
addikt
válasz #06658560 #30 üzenetére
Pont nem. Minden újabb automatizálással növekszik az igény a még meglévő és az újonnan keletkező feladatok ellátására is. ATM-ek és netbankolás esetében is ez a helyzet, szerinted az ATM-eknél a panaszkezelést ki intézi, a netbankban a chaten ki válaszol, telefonon ki érhető el sok helyen már non-stop? És ahogy egyre több ember intéz egyre több banki ügyet egyre több bankban, a számuk csak nőni fog. Sokkal több ügyintéző van, amióta ezek a megoldások léteznek, csak ma már nem simán pénztárost értünk ügyintéző alatt, mint 50+ éve.
[ Szerkesztve ]
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
Rickazoid
addikt
válasz #06658560 #39 üzenetére
Sok.
A számítógép mögé került munkaerőt meg nem is fogod látni szerződéskötésen kívül, de attól még ott van. Egy bank már nemcsak megőriz és hitelez pénzt, foglalkoznak millió meg egy fajta biztosítással, befektetéssel, lekötéssel, és persze behajtáskezeléssel. Ezeket aztán osztályokra és részlegekre osztják vagy kiszervezik, de mindegyiknek megvan a maga személyzete, saját vezetéssel, marketingesekkel, telemarketingesekkel, asszisztensekkel, titkárokkal, titkárnőkkel, telefonos ügyintézőkkel, online ügyintézőkkel, ésatöbbi.
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen