Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz lcee79 #18 üzenetére

    lcee79: Pedig logikus az elgondolás. A százalékos arány azért jó, mert így nem az lesz, hogy mondjuk 3 millió forintot adnak egy 3 millió forintos kb. segédmotoros autó szintjén mozgó izére is, amivel aztán könnyű lenne visszaélni.

    Így 21%, és azért húztak fel felső plafont, hogy 1,5 millió forintig, hogy a drágább autóknál is jelen legyen, de egy határt megállapítottak, hogy max. ennyi, és nem több.

    A 15 millió forintos felső határ pedig pont azért jó, mert nem a luxusautók vételét támogatják.

    A jogalkotók célja az lehetett, hogy a Nissan Leaf szintű autókat támogassák - erre pedig alkalmas is a megoldás.

    @Tanisz: Márpedig valami extra adót később ki kell találni, hiszen az üzemanyagárban lévő adóbevételeket pótolni kell majd, ha az egyre terjedő elektromos autózás miatt nem fognak annyi fosszilis üzemanyagot tankolni...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák