- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- YouTube
- Hálózati / IP kamera
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vírusirtó topic
- TP-Link WR1043ND router
Új hozzászólás Aktív témák
-
FTeR
addikt
- asszem ezt a Pixel Bendert sl-ban pixel shadernek hívják és természetesen GPU gyorsított.
- miben fejlettebb a vektorgrafika?
- sztem sl-ben semmi sem akadályoz meg abban, h animációval indíts hangot.
- flashben valóban többet lehet csinálni timelinban, de sokan ezt inkább hibának tartják, ami arra ösztönöz, h rossz kódot írjál.
- a forrsáfájlokat teljesen másként kezelik, szvsz az sl messze jobb, amibe belefér, h kicsit többet foglal. az viszont igaz, h ha nem vigyázunk hatalmas teleszemetelt XAML-t kaphatunk a végén blend-ben (azt nemtom új blend mennyit javított ezen).
- szép is lenne, h nem a flash lenne átjárhatóbb adobe termékek között inkább pozitívumnak hoznám fel, h blend-be lehet importálni psd-t (berakni háttrének vagy aktív objektumot csinálni) és layerenként még szerkeszteni is és .ai-t is lekezeli.
hamár itt tartunk, silverlightnak a saját cuccain kívűl ott a Visual Studió, mint sokkal fejlettebb IDE, mint ami flashnek valaha lesz (a flexet inkább mint negatív példát lehet felhozni). arról nem is beszélve, h .net fejlesztők minimális utánképzéssel már gyárhatják is a sl appokat.
+ sl pozitívum még, h sokkal jobban integrálódik a HTML DOM-ba és javascriptből is jobban manipulálható.
+ asszem a tintás írás felismerős móka sincs flashben.
+ ha minden igaz új sl-ben a tapira is van extra támogatás.
+ ami így hirtelen eszembe jutott, ami még nagy hiányosság sl-ben, az a mikrofon és a webkamera kezelésének hiánya. ez az egyetlen ami korlátozó hiányosság maradt. a többi ha van is, inkább részlet tudásban különbözik és összeségében az sl több fícsört tud felmutatni.nagyon kíváncsi lennék arra a deepzoom implementációra. nagy zseni lehet a munkatársad, ha összedobta.
[ Szerkesztve ]
-
FTeR
addikt
+ sl egy libet csak egyszer tölt le a kilensre, így még ha rakat 3rdpty vagy saját cuccost is használsz, akkor is csak az első alkalommal tölt többet.
pl vki veszi a fáradságot és teszemazt ír egy .flv (flash video) codec-et, akkor sl azt csak az első alkalommal tölti le, bárhol is hivatkozannak rá újra.
+ az asztali futtatás is jobb lett, egy sl appnak úm. tudomása van arról ha asztalon fut és ennek megfelelően lehet befolyásolni működést.a kodekesdi példának okáért egy olyan terület, amiben a flashnek van mit behoznia. sl-ben volt előbb hd videó (H264), amit aztán adobe villámgyorsan pótolt, erre ms most kijött +5 beépített kodekkel és egy apival, amire bárki megírhatja a sajátját.
vagy amit sosem fog beérni, az az hogy bármilyen .net nyelven lehet programozni (ezt többszáz nyelvet jelent), ha épp azt akarod akkor ruby vagy pyton-ban.
[ Szerkesztve ]
-
FTeR
addikt
ööö, már hogyne lenne gpu gyorsított a pixel shader. azt honnan veszed, h nem az?
lehet hogy csak +2-3 kodek, mpeg4, aac meg még vmi. mind1 az api mindent visz ; )
a dolog ott kezdődik, h deepzoomnak szerver oldala is van. kliens oldalon a hangsúly a képek rendezésén, mapelésén és azon van, h nem az egész képet méretezi, hanem eleve több méret van a képből, ezért tölt be két pillanat alatt egy több gigás képet is és zoomol gond nélkül még egy fél megás neten is.[ Szerkesztve ]
-
FTeR
addikt
az első változatban nincs semmi dinamikus, csak van egy asztali app ami előkészíti a képeket és legyárt egy xml-t, ami tárolódik a szerveren.
aztán vannak dinanikus cuccok is. a response-tól van oylan szerver oldali cucc ami báremiből legeneráljaa galériát. de azt is már jó ideje fejelsztik.
az hogy mennyire pixeles a képe az a sávszéltől és a görgetés sebességétől függ. ugynaúgy mint a térképesdinél...Hátránya, hogy elő kell tölteni az összes képet.
Persze, lehet finomítani, és csinálni minden képből több méretet.
nah, látod ez egy hatalmas különbség. a deepzzom lényege az, h neked mint fejlesztőnek erőfeszítés nélkül megjelenit a neten egy több gigás képet is (demóztak egy akárhányezer dpi-s térkép scant). adott elemhez vagy zoomhoz szöveget, hangot, videót rendel, stb. több féleképpen rendezhető navigálható, stb.
tod, ez az a 80:20. a munka 80%-hoz elég az az idő 20%-a és a maradék 20%-hoz az idő 80%. szal a munkatársad összedobott egy proof of concept-et, ami egy bizonyos határig hasonlít a deepzoomra és kész.//
+ az sl-nek van dinamikus (sávszélfüggő) video streamelése.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen