- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux kezdőknek
- Max
- Sweet.tv - internetes TV
- Autodesk - Revit
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidaries
őstag
válasz Napfénysüti #41 üzenetére
Hát ez bizony egy hosszú történet, hogy miért ez a motor lett.
A menettulajdonságok:
teljesítmény: 137LE / 208 Nm
0-100 - 10,5 mp (amerikai verzió) 8,5 mp (európai verzió)
végsebesség: 199 km/h
fogyasztás: 8-13l / 100km
önsúly: 1244 kgA tömege elsősorban az alváz miatt ennyi és az akkori sok extra miatt. Az ajtók darabja pl. 45 kg. Egyébként annyira nem nehéz, mint gondolná az emberek nagy része, inkább a 137 LE a harmatos egy kicsit.
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
Sidaries
őstag
válasz Napfénysüti #43 üzenetére
Egyébként tényleg nem könnyű, szó se róla.
A fő ok a motorválasztásnál az volt, hogy egy megbízható, olcsón fenntartható, kis fogyasztású motor legyen. A Wankel a fogyasztásnál csúnyán elvérzett. A PRV-6 mindegyik kritériumnak megfelelt, csak az ereje volt kicsit kevés (itt még 170 lóerőről beszélünk). Aztán 1981-től bevezettek amerikában pár környezetvédelmi törvényt, aminek az eredménye egy katalizátor lett és -33 lóerő. Ekkor érte el az autó a végleges 137 lóerejét és 10,5-es gyorsulását.
1980 környékén, amikor az autós újságírók az autót tesztelték, akkor még a 170 lóerős változatot kapták és jellemzően az adequate, azaz elégséges jelzőt használták. Az 1981-es autó viszont általában már a sluggish, azaz lomha jelzőt kapta. Viszont nagyon tiszta gép lett, csak ez senkit sem érdekelt aki sportautót akart venni.
Egyébként az autó a globalizáció ékes mintapéldája.
John Delorean apja román, anyja magyar. Angol pénzből, Észak-Írországban, német acélból, olasz formaterv alapján, svéd motorral, francia váltóval, az amerikai piacra gyártotta az autót. Jó, mi?I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
Sidaries
őstag
válasz Napfénysüti #45 üzenetére
Nagyon sokat beszélgettek. Itt írtam róluk nagyon sokat:
LotusA Lotus tudott volna jó autót csinálni, de sok kompromisszumot kellett kötni, mert a Lotus manufaktúraként működött, a DMC pedig tömeggyártásban gondolkodott.
Az amcsik pedig akkor voltak oda a környezetvédelemért. Mára ez már elmúlt.
A 200 lovas teljesítmény pedig az úgynevezett Stage II. motor. Lehet mostanában venni az autókhoz átalakítókitet, és az újakat is lehet így rendelni. Ez a régi motor fejlesztett változata, 197 lóerős. Ez azért már elég korrekt anyag.
Ezen felül terv szinten megvan a Stage III. is 250 körüli lóerővel, turbóval.
Viszont nem kell félni ettől a motortól sem, mert egy nagyon jól használható, élhető motor. Csak gyorsulási versenyre nem kell menni vele.
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
Sidaries
őstag
válasz Napfénysüti #47 üzenetére
Az autó nagy részét a Lotus készítette. Az alváz egy az egyben a Lotus Espirit alváza.
Természetesen közlekedek vele. Éppen hétfőn megyek vele Írországba a 30 éves találkozóra.
Eurofest 2011I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
válasz Napfénysüti #45 üzenetére
Hát bocs de erre már nem mondok semmit, csak hogy Aztakurva. űber globalizáció. Egy ilyen van Diana hercegnővel kapcsolatban is
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Sidaries
őstag
válasz Napfénysüti #62 üzenetére
Jaja. Éppen arra jártam.
I am the Visionaire, follow me if you dare...
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Futás, futópályák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Arena Breakout: Infinite
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Háztartási gépek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
- HP GAMER PC/XEON E3-1245 V5 8X3,9Ghz,16GB DDR4, Nvidia Geforce GTX1660Super 6GB,512GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen