- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
Telefont is? Mindneki azt a szart nyomogatja
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Noukoum
veterán
-
Noukoum
veterán
-
8th
addikt
Egyetértek! Amikor a szellőzéstől kezdve a fűtésen át mindent érintőkijelzőre raknak az tényleg gáz. Hosszú másodpercekre elvonja az ember figyelmét a vezetéstől.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Noukoum
veterán
válasz Tikakukac #12 üzenetére
Az már nem az én problémám.
mekker: Konkrétan a Tesla a kamerákkal sokkal jobb rendszerrel rendelkezik mint más lidarral + radarral + kamerákkal. Erre van aki leírja hogy a kamera nem elég.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
titán
Ez is mind azért van, mert nem érted a koncepciót.
Nem véletlenül került olyan játék bele, ami megy menet közben is. Az álszentség próbája. Sokáig nem voltak Teslában menet közben játszható játékok, mert ez a szokás, mondván, veszélyes lehet, ha a sofőr nyomkodja. De miért ne nyomkodhatná az utas. Ráadásul ha valaki olyan hülye, hogy sofőrként játékot nyomkodna menet közben, az ugyanúgy játszhat telefonon.Ha a tiltás és büntetés nem elég, akkor az autónak miért tilos, ami a telefonnak szabad. Ez az álszentség, és ennek próbája a használható játék. Mondják ki, hogy nincs különbség egy telefon és az autó fedélzeti kijelzője között. Ha az autóban az utasnak nem szabad (nem lehet), akkor telefonon se lehessen. Vonatkozzanak egyforma szabályok mindenre és mindenkire. Amint egy telefon érzékeli, hogy autóban van, kapcsoljon ki a kijelzője. Oldják meg. Vagy tegyük tisztába, hogy mit miért és hogyan nem szabad. Nyomkodni nem szabad, vagy megjeleníteni nem szabad.
Egyébként pedig a játék az utas oldalára kerül át, amint menetfokozatba kerül az autó. Ráadásul Tesla figyeli a belső teret, azon belül a szemmozgást, és amint leveszed a szemed az útról (akár tükörbe nézel, akár zenét kezelsz, bármi miatt), sokkal távolabbi figyelmeztetést használ veszélyforrások esetén. Olyankor minden apróságot messziről becsipog.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Én úgy feljövök neked az ország másik feléről, hogy soha nem veszem le az útról a szememet.
Tükröket sem figyeled? Vagy nem nézel be a kereszteződésbe, vagy oldalra gyalogosokra átkelőnél? Vagy van egy tartalék szempárod, ami ilyenkor is az utat figyeli? Az autóvezetés működése nem az, hogy az utad figyeled kimerevített nyakkal, hanem hogy mindig tisztában legyél a környezettel.
De megnézem, hogyan nyomsz te meg egy rádiócsatorna váltást anélkül, hogy odapillantanál. Tapicskolóson is pont ugyanannyi megnyomni egy gombot. A tér egy állandó pontja ugyanúgy, mint egy gomb, és ugyanúgy kell megnyomni, mint egy gombot, csak annyival könnyebb és biztonságosabb kezelni, hogy egy kicsit közelebb van, nem kell annyit nyúlkálni érte.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
ROBOTER
addikt
Alapvetően egyetértek azzal, hogy veszélyforrás. De számomra már az is töredékére csökkentené a kockázatot, ha a képernyő távolsága, pozíciója úgy lenne méretezve (esetleg beállítható lenne), ami nem igényel nyújtózkodást. Tudom, több autónál picit befordítják a vezető felé, de még ez sem az igazi.
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #36 üzenetére
Vannak, akik vakon tapogatják ki a gombokat, de a legtöbben nem, hanem odapillantanak. Utóbbi esetben nincs lényeges különbség a fizikai gomb és a képernyőn mindig ugyanott lévő alapfunkciók gombjai között. Nem az odapillantás a gond, eddig sem volt az, hanem ha valaki túl hosszú ideig babrál, pl. üzenetet ír, híreket olvas, Facebookozik, stb.
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #45 üzenetére
Van fizikai határ: a képernyő, azt azért érzi ez ember, hogy rányomott. Elég nagyok az alapgombok ahhoz, hogy ne kelljen annyira kicentizni. (De szükség esetén pl. a hüvelykujjal is ki lehet támasztani a kezet a képernyő szélén.) A csúszkák és effélék szerintem sem szerencsések alapfunkcióknál, emlékezetem szerint Teslán a képernyőn mindig látható alapfunkcióknál nincsenek ilyenek.
Nézzetek egyébként verseny- vagy gyakorlópályás videókat: menet közben is pillanatok alatt elvégezhetők különféle beállítások. Első-hátsó motor közötti erőmegosztás, felfüggesztés, stb. Nem mintha ezeket sokat kellene állítgatni.
(A fentiek Teslára vonatkoznak, más típusoknál nem mindig ilyen kézreálló és gyors a UI.)
#41 ROBOTER: A kátyús szakaszon inkább az útra kellene figyelni, bármiféle matatás helyett. A tekintet áthelyezése nélkül is elvonódhat a figyelem.
-
nevemfel
senior tag
Az összes rohadt tapicskolós baromságot kivágnám a kocsikból...
Térképnél meghagynám, ott eléggé nehézkes megoldani, hogy tapicskolás nélkül tudj kijelölni célpontot. De azzal egyetértek, hogy a mostani érintőképernyő mánia számomra is unszimpatikus. Én is utálok ujjal tapicskolni a képernyőn, vezetés közben, hogy mondjuk feljebb vegyem a hőfokot.
[ Szerkesztve ]
Rally against apathy draws small crowd
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #54 üzenetére
Köszönöm, hogy nekem is leírtad, amit már másnak, de én nem ezzel vitatkozom. Nem akarom vakon kitapogatni sem a fizikai, sem a képernyős gombokat. Az emberek többsége odapillant a kiszemelt gombra és megnyomja. Ennyi. Erősen túlzó "orbitális" különbséget emlegetni. Hacsak nincsenek valakinek mozgáskoordinációs problémái, de akkor vezetnie sem célszerű.
#53 ROBOTER: Verseny- vagy gyakorlópályán száguldozva nem nagyon lehet nyugodt körülményekről beszélni, valahogy mégis sikerül. Nem ideális, mert a Teslák nem versenyautók, de nem is használhatatlan. (Lásd videók.)
#56 plömplöm: Ezek speciális kezelőszervek, amikre hétköznapi autósnak nincs szüksége, verseny közben viszont sűrűn kell állítgatni rajtuk. Más eset.
#57 Rive: Korábban elhangzott a "hosszú másodpercek" egy a képernyőn lévő gomb megnyomása kapcsán. De az is eltarthat eddig, ha valaki vakon próbál kitapogatni fizikai gombokat. Közben ráadásul azon jár az esze, hogy éppen milyen gombok is vannak a keze ügyében és közülük melyiket is kell megnyomni. Nyilván vannak, akik memorizálják akár az összes gombot az utastérben. De nem jellemző.
#55 nevemfel: Normális esetben egyetlen mozdulat: a képernyő alján, fix helyen, mindig kint lévő gomb, egy sor másikkal együtt.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #60 üzenetére
Hol vannak azok a tények, amiket emlegetsz? Igen, a szaksajtó erősen támadta az érintőképernyőt, amíg csak a Tesla alkalmazta ebben a formában. Mióta mások is, megosztottabbak a kérdésben. Másrészt lehet ezt jobban és rosszabbul is csinálni. Néhány cég odatesz néhány fizikai gombot is a képernyő alá. Ennek néha van értelme, néha nem sok.
Szerintem az is tény, amit írtam: a legtöbben ugyanúgy odapillantanak és ugyanúgy pillanatok alatt zajlik le, ha fizikai gombot nyomnak, ha a képernyőn fix helyen lévő virtuálist. Más kérdés, hogy sokaknak még teljesen új a képernyő és nem biztosak a dolgukban, stb. Nyilván nem is mindenki szereti. Bár ezt sokan úgy mondják, hogy még nem is próbálták (ami nem egyszeri esetet jelent, idő kell a megszokáshoz, megbarátkozáshoz).
Valóban parttalan a vita, ha a két oldal úgy vitatkozik, hogy mindenki mondja a magáét és nem hallgatja meg a másikat. Nagyon sajnálom, hogy itt a Ph!-n is kezd ez meghonosodni. Korábban is voltak oldalak, de volt érdemi kommunikáció közöttük és volt, amiben egyezségre tudtak jutni, értelmes ember módjára. Reagáltam egy felvetésetekre, nem elmélettel, speciális esetekkel, hanem a hétköznapi gyakorlattal, mi a válasz: a szaksajtó így megy úgy és különben sem érted. Nagyszerű.
A Teslában is multikormány van. A görgők funkciója váltogatható, stb.
-
titán
válasz Tikakukac #99 üzenetére
Miva? Miket hordunk már össze? Mi van a braille írással? Meg a vakokkal? A billenytűzet tök más. 100 gomb közül kell egy-egy gombot kell tizedmásodpercenként lenyomni. Teljesen más problémakör.
Pont ez az, hogy egy jól kivitelezett érintős felületen, nincs 3-4 menümélység. Nincs rá szükség. Az csak a gombos autókra kell, mert ott nem lehet normálisan megoldani semmit. Miden csupa fasság. UI = 0evDirect villanyautós töltőhálózat
-
forumpista
aktív tag
válasz Tikakukac #113 üzenetére
Az a baj, hogy amikor már olyan nyilvánvaló dolgon megy a vita, mint hogy egy fix helyen lévő fix méretű fix nyomáspontú fizikai gombot könnyebb-e megnyomni vakon, vagy egy sok menürendszeres tableten változó helyen lévő, térbeli kiterjedéssel nem rendelkező, nyomásponttal nem rendelkező "valamit", akkor már értelmetlenné válik az egész vita.
Akinek átmosták az agyát és kizárja a fizikát, azzal nem tudsz mit kezdeni.
Az egésszel csak az a baj, hogy amikor majd átgázol egy óvódás csoporton mert épp a kocsiban a tabletet buzerálta, akkor sem ő húzza a rövidebbet hanem az óvodás csoport.
Ő meg majd kap fél év felfüggesztettet...Nem is értem, hogy hogyan lehetséges hogy az autóban a telefon nyomogatást büntetik, miközben engedik hogy teli legyen sz@rva tablettel a kocsi amit a sofőrnek menet közben nyomogatnia kell (még csak nem is opcionális, mert lassan már a fényszórót meg az ablaktörlőt is csak a tablet menüjéből lehet ki/be kapcsolni...)
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #62 üzenetére
Már terelsz. Nem a 10. almenüről volt szó, hanem az alapfunkciók gombjairól, amik egy fix helyen vannak a képernyőn (Teslán a képernyő alján) és amiket a legtöbbek számára (akik nem először ülnek az autóban és nem is akarnak vakon nyomkodni) pontosan ugyanannyi idő megnyomni, mint a fizikai gombokat. Ami a 10. almenüben van, azt nem igazán kell menet közben birizgálni, fizikai gombos környezetben néhány kivétellel nem is lehet módosítani, finomhangolni, stb.
Szalagkorlátra csavarodás: sávtartó automatika, követési távolság-tartó automatika, ráfutás-elkerülő automatika, gyalogosgázolás-elkerülő automatika, stb. Ma már sok esetben egy egységes rendszerben. (A Tesla olyat is tud, hogy ha oldalról bejönnek a sávodba, melletted vagy kicsivel előtted, oldalra húzódik, amennyire az átellenes sáv forgalma engedi.) Erre nem érdemes hagyatkozni, de ott vannak és összességében biztonságosabb az autó, mint egy gombokkal teli 10+ éves. 2021-et írunk.
Itt ti vagytok a laposföldesek, akik úgy nyilvánítanak valamit használhatatlannak/rossznak, hogy nem használták még.
Ki mondta, hogy az LCD az Isten? Hangokat hallasz a fejedben? Már az első Tesla Model S kormányon is voltak gombok és görgők. Annyi, hogy nem kell teleaggatni az utasteret gombokkal. Az alapfunkciók gombjai ott lehetnek a képernyő alatt, de ma már ez sem létszükséglet.
#63 plömplöm: A tempomat és a minimális követési távolság a két görgővel állítható. A külső-belső levegő váltás 1, max. 2 gyors képernyős gombnyomás.
#68 Rive: Talán mert valaki azzal indított, hogy "Az összes rohadt tapicskolós baromságot kivágnám a kocsikból, mert mind, kivétel nélkül mind nettó balesetforrás." és azóta is ezzel térít(i el a beszélgetést)...
-
dezz
nagyúr
válasz Tikakukac #125 üzenetére
Ha körforgalomra gondoltál, ott talán nem kellene semmit birizgálni. És már megint a szélsőségről és a kivételről beszélsz, érdemi válasz nélkül. Ez nagyon megy.
Akármennyire nem akarod tudomásul venni, az emberek 99%-a odapillant, amikor benyomja valamely alapfunkciós gombot a középkonzolon, akár fizikai gomb, akár képernyős (fix helyen lévő). Ez mindkét esetben töredékmásodperc. Főleg, ha eleve ott van a képernyő alján. Vagy akár akkor is, ha harmadvonalbeli funkcióról van szó, amit valamely alsószéles gomb hoz elő.
Utóbbi még gyorsabb is, mint egy gomberdőből kiválasztani a megfelelőt. Azért gomberdő, mert alfunkciók soráról beszélünk itt. Más szavakkal, gyorsabb egyszerre kevesebb (és ugyanott) megjelenő gomb közül kiválasztani a megfelelőt (jól kidolgozott UI-ban), mint ha egyszerre lenne ott minden gomb, fizikailag, több sorban.
Mi a gravitáció szintű tény? Ezt már korábban is kérdeztem, nem volt érdemi válasz. (Mellesleg, a gravitációs hatás létezése nyilván tény, de a mibenléte már nem ennyire nyilvánvaló.)
Te kezded felszívni magad, trollocska? Aki kapásból eltérítette az egész topikot, de még az általa indított vitát is igyekszik ellehetetleníteni?
Elolvastam már az elején az egész topikot. És már megint csak a kényelmes részre válaszolsz.
Te titkos forrásból nyilván jobban tudod, mire költ és mire nem. Vannak tévéreklámok? Vannak óriásposzterek? Vannak közösségi médiás reklámkampányok? Ja, hogy sok ingyenreklámot kapnak? Van ez így, ha többszörös forradalmat hajt végre egy cég.
A netbook rövid ideig volt napirenden és akkor sem kellett senkinek. A Teslával enyhén más a helyzet. De ne is zavarjon!
Te keresel itt folyamatosan önigazolást a szélsőséges véleményedre és próbálod azt "gravitáció szintű tény"-ként eladni. Mindenkinek. Akinek nem kell, az "nem ért semmit", stb.
#124 arnyekxxx: Igen, az növeli a balesetveszélyt. Ellentétben azzal, amit írtam. Indoklást lásd ugyanott.
-
#54625216
törölt tag
válasz Tikakukac #127 üzenetére
"Király táblázat. Akkor most írjam le miért kapufa ez az állításommal szemben vagy meglesz alapból? "
Légyszi írd le, mert ha a jelenleg 39 milliárd dolláros tablet piacról sikerült levezetned, hogy nincs is, akkor most már komolyan kíváncsi vagyok milyen logikai kaszkadőr mutatványokkal bizonyítod, hogy 0 != 0.
-
Rive
veterán
válasz Tikakukac #127 üzenetére
Innováció. Ezt a szót, hogy milyen szinten földbe döngölte a marketing te jó ég.
Volt már néhány releváns topik effélékről, ha jól emlékszem. Talán anno amikor az első úgy-ahogy már használható 3D szemüvegek kijöttek volt egy hasonlóan paprikás vita klf. hívőkkel, hogy a 3D tervezés lesz a jövő. Néhányan mondtuk, hogy nem lesz.
Másik efféle eset volt egy kör valami tapogatós desktop körül. Hogyaszondja még az office is tapira készül az lesz a jövő. Néhányan mondtuk, hogy marad az egér, meg a kopácsolás a billentyűzeten, a tapi meg jó lesz jáccogatni.Valahogy úgy 10-15 éve voltak ezek, azt hiszem. Gondolom másik sok tucat hasonló mellett elmentem már közben.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
#54625216
törölt tag
válasz Tikakukac #139 üzenetére
Ha szerinted a marketing, PR és reklám szavak ugyanazt jelentik, akkor célszerűbb lenne előbb utánanézni az alapfogalmaknak, mielőtt osztanád az észt, mert így csak magadat alázod.
A Tesla zéró reklámköltsége nem azt jelenti, hogy egyébként ne akarnák tudatni a világgal, ha új terméket dobnak piacra és hogy ennek ne lennének költségei, hanem csak annyit, hogy a Tesla-t nem kell különböző pszichológiai trükkökkel lenyomni az emberek torkán, mivel veszik anélkül is. Azaz a terméket nem kell fizetett hirdetések segítségével összekötni olyan pozitív fogalmakkal, mint menő életérzés, biztonság, stb., mert a termékspecifikációk, a pozitív felhasználói visszajelzések és a szakértői tesztek elegendők ahhoz, hogy "lábon" több Tesla-t adjanak el, mint amennyit egyáltalán képesek legyártani.
-
titán
válasz Tikakukac #155 üzenetére
A Teslának nincs marketing, reklám, influenszer, közösségi, anyámkínja, költségvetési tétele. Egyik se. Annyi az összes "marketingtevékenységük", hogy az autó vásárlásakor meg lehet adni valakinek a kódját, akinek ők adnak 1000 mérföld ingyen áramot superchargeren (nyilván kell hozzá saját autó). Én is kaptam így extra 1000 mérföldet, mert a kereskedőm a következő vevőhöz mindig beírja az előző vevő kódját. Az 1000 mérföld az 200kWh, értéke kWh-nként kb 100 forint, tehát autónként kb 20000 forint. Se több, se kevesebb, mert minden autó után egyszer jár. És ennek jó része sem reklámra megy, hanem egyszerűen megkapja valaki.
Az "influenszerek" nem a Tesla megbízásából "dolgoznak", hanem saját elhatározásból, és nem is influenszerek, hanem videósok, akik a videóik reklámbevételéből élnek. És még csak kölcsönautót sem adnak a videókhoz. Ha akarsz csinálni, vegyél, vagy szerezz valamelyik flottától, ami megvette már.
Annyi még, hogyha valakinek a vevők jófejségének okán (mert beírják a kódját, mert tetszett amit csinálnak) olyan sok mérföldje gyűlik össze, akkor azt névértékén átválthatja egy autóra. De még Björn se kap egy árva kölcsönautót a Teslától, sem pedig előbb az új Model S-sét, mint ahova beállt a várólistára az átváltás pillanatában.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Tikakukac #159 üzenetére
Azért, mert én is tudom, hogyan működik. Mi is támogatunk olyan videósokat, akik egyébként a Teslás videókból élnek. Ha pontosak akarunk lenni, akkor a mi támogatási pénzünkből él a videós, amiből pedig él a Tesla, hiszen tulajdonképpen mi fizetjük a Tesla marketingjét saját maga helyett. Ez van. De van olyan is amikor neves "influenszer" rólunk készít videót ingyen és bérmentve, saját akaratából vezérelve. De ha azt hinnéd, hogy mi nyakig benne vagyunk a Teslában akkor csak úgy mondom, hogy éppen most készítjük elő a peranyagot a Tesla ellen, mert sérti a piacunkat bizonyos jogszerűtlen üzleti modelljük. De ahogy abban sincs semmi személyes, ezt-azt írok róla, abban sincs, hogy perre megyünk ellenük.
A nagy Tesla összeesküvés-leleplezés holnapra halasztva.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#54625216
törölt tag
válasz Tikakukac #162 üzenetére
"Gombokat vakon nem tudunk megnyomni és ha a politikus gyerekének kifizetem a méregdrága suliját, az nem megvesztegetés. Ha elkérem a töltöttkáposzta receptjét, de a somlóiét adom meg és megkérdezem miért, akkor pedig a jó k. mamucimat.
Így is lehet, és úgy néz ki, így is megy. Hajrá, sok szerencsét."Dekódolnád az egyszerű halandóknak is, hogy mi a fenéről hadoválsz?
-
titán
válasz Tikakukac #171 üzenetére
Van egy csomó bizonyítékod arra, hogy igazad van.
1. Láttál már ilyet máshol.
2. ÖööHa valaki látott már valamit, akkor az mindig, minden körülmények között úgy történik, vagy ez a különleges látás képessége csak a te zsenialitásod segítségével üzemképes?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Tikakukac #173 üzenetére
Nem tapogatózok, azt máshol teszem. Autóban veszélyes.
1. Pék nem videós tartalomszolgáltató.
2. B@szki még mindig nem az. Vagy szerinted az?A nap kérdése következik:
Mi a termék egy videós tartalomszolgáltatónál? A videó maga, vagy a nézettség?[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#54625216
törölt tag
válasz Tikakukac #169 üzenetére
Belinkelni egy táblázatot, amiben feketén fehéren le van írva, hogy melyik cég mennyit költ reklámra, az nem mazsolázgatás.
Ellenben ami Te csinálsz, azt úgy hívják, hogy személyes kétely érvelési hiba:"Azt mondtad, hogy egy állítás nem lehet igaz, mert te nem hiszel benne, nem tudod végigkövetni azt, vagy hogy egy jelenség nem létezhet vagy egy dolog nem valósítható meg, mert te nem tudod és látod át hogyan is működhetne.
Az, hogy a te ismereteid nem teszik lehetővé egy adott gondolatmenet vagy működési elv végigkövetését, megértését vagy átlátását nem jelenti azt, hogy az adott gondolatmenet vagy elv hibás. "
Új hozzászólás Aktív témák
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Linux kezdőknek
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Kés topik
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen