- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Aliexpress tapasztalatok
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
De, alapvetoen a hajtomuvekkel volt gond. Hogy tul nagyok es nem fertek el a szarny alatt, emiatt felborult a gep egyensulya. Ezt javitottak "szoftveresen" an MCAS-al. Es az olte meg a ket gep utazoit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
jerry311
nagyúr
Igen is meg nem is.
A hajtóművek pozíciójával volt/van gond. Ha a szárny alatt van a hajtómű, akkor gázadásra emeli az orrát. Ha valaki "lepadlózza" a gépet és még a botkormányra is ráhúz hogy gyorsan emelkedjen, akkor könnyen átesésbe viheti a gépet.Ennek elkerülésére programozták bele az MCAS-t. Csak nem úgy ahogy eredetileg tervezték, és nem úgy ahogy elvárható lett volna. Ezért akár többször is beavatkozhatott, csak 1 állásszög jeladót vett figyelembe, a specifikációhoz képest jobban is beavatkozhatott, és ráadásként akár olyan helyzetbe is vihette villanymotorral a vízszintes vezérsíkot, amibe pl. a pilóta nem tudja soha, hiába nyomja a kapcsolót, ráadásul ez a pozíció kb, összeegyeztethetetlen bármilyen repülhető konfigurációval.
És akkor még a pilótákat sem képezték ki erre rendesen, mert hát nem kell azt.
TLDR: kurvára elbaszták.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs