- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
De, alapvetoen a hajtomuvekkel volt gond. Hogy tul nagyok es nem fertek el a szarny alatt, emiatt felborult a gep egyensulya. Ezt javitottak "szoftveresen" an MCAS-al. Es az olte meg a ket gep utazoit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
jerry311
nagyúr
Igen is meg nem is.
A hajtóművek pozíciójával volt/van gond. Ha a szárny alatt van a hajtómű, akkor gázadásra emeli az orrát. Ha valaki "lepadlózza" a gépet és még a botkormányra is ráhúz hogy gyorsan emelkedjen, akkor könnyen átesésbe viheti a gépet.Ennek elkerülésére programozták bele az MCAS-t. Csak nem úgy ahogy eredetileg tervezték, és nem úgy ahogy elvárható lett volna. Ezért akár többször is beavatkozhatott, csak 1 állásszög jeladót vett figyelembe, a specifikációhoz képest jobban is beavatkozhatott, és ráadásként akár olyan helyzetbe is vihette villanymotorral a vízszintes vezérsíkot, amibe pl. a pilóta nem tudja soha, hiába nyomja a kapcsolót, ráadásul ez a pozíció kb, összeegyeztethetetlen bármilyen repülhető konfigurációval.
És akkor még a pilótákat sem képezték ki erre rendesen, mert hát nem kell azt.
TLDR: kurvára elbaszták. -
Samott
addikt
Csak foltozgatjak a szart. Az alapkonstrukcio a hibas. Legalabbis ekkora hajtomuvekkel. Mert a hatvanasevekben amikor terveztek meg joval kisebb atmeroju motorokat kapott. Azzal jo volt, csak most rakendacsoltak ezeket az uj nagyatmeroju hajtomuveket. Es az boritja fel az egyensulyt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
nagyúr
Per pillanat, mivel a légi ipar éppen tripla leszúrt Rittberger ugrás után, fejjel előre beleállt a földbe, nem mennek sehova.
Utána sem valószínű, hogy lelkesen fognak gyártót váltani. Az ilyesmi nem olyan egyszerű, mert általában a légitársaságok elkötelezik magukat az egyik vagy a másik gyártó mellett. Az annak megfelelő földi és hajózó személyzet kiképzés, pótalkatrész és karbantartás bázis kiépítése, szimulátorok megléte és így tovább.
Itt nem csak arról van szó, hogy oké, eddig volt mondjuk 20 Boeing gépünk, most innentől viszont csak Airbus-t veszünk, hanem akkor a teljes háttért is biztosítani kell hozzá. Ami elég sok járulékos költséggel jár...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#90088192
törölt tag
Ez esetben a szamitogep ami kiemelkedik kozulunk, de ugye vannak limitacioi, ahogy az embereknek is.
Ezt sajnos sokan nem ertik, a ket dolog jol kiegesziti egymast, ezert is hasznaljak. Sajnos az atfedes kozben van egy ket lyuk, amin egy ket gep szo szerint atesett. Sajnos.
Ezeket kell befoltozni, es van egy nagyon jo redszerunk.Ez a felelem dolog meg ertelmezhetetlen szamomra, ha lezuhan a gep, legalabb ki tudja az asszony fizetni a hazat majdnem egyben. Ha szerencsem van, meg fajni sem fog. Mi lenni itt a problema?
Nekem mar mindegy lesz, a tobbiek meg tul tudnak lepni egy ilyen aprosagon, mert nem sok embernek hianyoznek, az is tuti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen