-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #38935 üzenetére
Na, közben tegnap a nap végén (2.5 nap, 5-6 ügyintéző, supervisor/manager és nem kevés chatelés után) elengedtem a dolgot és elfogadtam, hogy tarthatatlanok és törölni akarják a fiókom.
Az mondjuk azóta sem tetszik, hogy még azt sem árulhatják el, mi a pontos oka (azon felül, hogy szerintük nem én regisztráltam a fiókot, mely egyszerűen nem igaz és ezt számtalan módon bizonyítani is tudtam). Csak feltételezni tudom és azok alapján, amik történtek, az a kép állt bennem össze, hogy elindult náluk egy triggerelt algoritmus alapján valamilyen ellenőrzési folyamat, majd hús-vér ügyintéző is bekapcsolódott, de képtelenek voltak elfogadni a tényt, hogy a 3+ éve használt fiókom, mindig is az enyém volt és én kezdeményeztem a regisztrációját, feleségemnek - akivel kevernek valamilyen módon, de képtelen vagyok kideríteni, hogy hol történik a félreértés - saját fiókja van; saját telefonszámmal, saját telefonon, saját okmányokkal, validáltan). A triggert az adhatta, hogy Ő csak most jutott el oda, hogy a korábban regisztrált fiókját végérvényesen validálja (szelfi és ID fotókkal) és ez is úgy derült ki, hogy szerettünk volna neki is Revolut fiókot, majd láttam, hogy van 2 nap még a promó végéig, hát hajrá! alapon - reflinkemről elkezdte a regisztrációt, de félúton jött egy automata levél, hogy már van regisztrált fiókja. Megszakította azonnal a regisztrációt (kvázi nem is ment végig; app bezár, újra nyit és ott immáron login), majd a telefonszámát beírva, már jött is a beléptető SMS. Minden fasza, minden frankó!
Mea culpa, ebben talán hibáztunk, hogy seki nem emlékezett arra, hogy annak idején 2019 elején a nejem is regelt a telefonjára fiókot (csak soha nem használta, már az app sem volt fent, teljesen kiment mindkettőnk fejéből. Ha tudom, nyilván nem vagyok akkora retard, hogy regeltetek vele a linkemről, miközben tudom, hogy se e-mail címe, se telefonszáma nem változott, ... sem egyebek (személyi okmányai, stb)). .. de innen indult a trigger, már biztos vagyok...A másik dolog, ami felmerült bennem / bennünk, hogy a szerződési feltételeket megszegtem, méghozzá azon részét, ahol az van leírva, hogy csak saját névre szóló bankkártyával mehet a topup (megjegyzem a rengeteg topup mindig is csak kettővel ment; a régi kártyával, mely lejárt már azóta és az újjal, mely most aktuálisan van érvényben. Mindkettő persze a nejem nevére szól, ez utóbbi van az appba is bekötve). Nos, konkrétan már ezt is megfogalmaztam a supervisornak tegnap, hogy annak mi az oka (azaz, hogy miért van közös bankszámlánk és ahhoz csak egy igényelt bankkártya, valamint, hogy minden további nélkül kiveszem az apból vagy akár ezt a kártyát nyilván fotóval is igazoljuk, ha szükséges ... és akkor itt ezen a ponton még annyi hozzátett, hogy nagyon sajnálja, de nem ez az account bezárásának oka, ... viszont több infót szintén nem adhat).
Csak érdekességképpen írtam le mindezeket (és ha már elkezdtem a sztorim pár napja, legyen kerek, aztán hátha még valaki hasznát veszi a tapasztalásnak).
... pénteken megyek intézni saját OTP-s káryát... end of story.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
kavics
csendes tag
válasz axlfsi #38951 üzenetére
Szerintem az lehetett a probléma, hogy ugyanazzal a kártyával lett töltve a te és a nejed számlája is. Hogy ez miért csak most szúrt nekik szemet és eddig nem, az más kérdés.... (Tippem az, hogy az alacsonyabb ügyfélszámnál még nem volt akkora érdekük kiszűrni a problémás usereket....)
-
curmpli
tag
válasz vnorbi #38920 üzenetére
Sajnos ennek a módszernek igen magas a költsége, mert deviza utalásként megy hiába megy Huf számláról Huf számlára.
Belföldi forintátutalásként nem lehet sehogy megoldani? Amikor nyitottam a Revolut számlát úgy emlékszem utaltam forintot is (lehet hogy nem az Otptől) és nem devizautalásként. -
veterán
-
axlfsi
veterán
válasz axioma #38952 üzenetére
Igen, fogja. Ezt egyébként az első pillanattől írogatták és bizonygattak, mintegy már-már bíztatván, hogy tegyem meg és bátran, minél előbb.
Szerintem, amikor valaki törli az accját (ugye, kezdeményezheted te magad is) és törtlésre kerül, az addig felhasznált adatok (kapcsolt telefonszám, e-mailcím) felszabadul. Ha nem így lenne, akkor sok probléma adódna, már csak abból is, ha máról, holnapra más tulajdonába kerül a telfonszámod (van ugye ilyen és nincs ebben semmi különös manapság).˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
-
axlfsi
veterán
válasz Donki Hóte #38957 üzenetére
Felőlem lehet számodra fura, de akkor legfeljebb nem látod jól át a regisztrációs folyamatokat. Alapból pl. a Név és Vezetéknév nem is átírható. A telefonszám is csak chates számcsere kezdeményezés után, stb). Teljességgel érthetetlen számomra továbbra is, hogy miként kerül képbe a feleségem az én adataim között, de ezt már nem is fogom megtudni.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
TrollBalint
addikt
válasz axlfsi #38961 üzenetére
Én el tudom képzelni, hogy az adatbázísban valami félrement. Gondolom ugyanaz a lakcímetek, egyszer valaki kiszúrta, hogy ugyanaz a lakcím, mint a feleségedé, ugyanaz a kártya is. Van egy nem használt accountja, biztos akkor elírás a név, szándékosan, vagy véletlenül. (Tudom, bizonyítottad, hogy nem, de úgy tűnt, ezt ők nem hitték el, vagy végül maguk se merik bevallani, hogy emberi mulasztás történt és ezért ragaszkodnak ahhoz az állíásukhoz)
Van önkéntes nyugdíjpénztárunk, ahova havonta utalok be - automatikusan - egy bizonyos összeget a sajátomra is, meg a feleségemére is. Az volt a mondás, hogy a közlemény rovatba elég az azonosító számot megadni. Mivel egyszerre nyitottuk, ez csak az utolsó számjegyben tér el. Évekig jól működött, aztán egyszercsak azt láttuk, hogy néhány havi utalás az én számlára íródott jóvá. Felhívtam, kérdeztem őket, azt mondták, hogy lehet a rendszer úgy értelmezte az is az enyém, csak elírtam. Aha, persze, 5 évig előtte jó volt, most meg nem, ez picit necces, ha nem 3 random hónapban történik, hanem egymás után, arra azt mondanám, lehet valami új fejlesztés, de nekem inkább tűnt úgy, mintha valaki kézzel hagyta volna jóvá/ könyvelte le és úgy gondolta, hogy elírtam.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
-
MODERÁTOR
válasz Donki Hóte #38964 üzenetére
Prémiumra váltott, szóval nincs nála 350 ezres limit a Revonál.
***
-
veterán
-
Moleman
addikt
válasz curmpli #38960 üzenetére
OTP-t írtál, ott kb végtelen napi limited lehet, egyszerűen változtasd meg a netbankban.
-
veterán
-
UberMutant
őstag
válasz Donki Hóte #38970 üzenetére
de jó, csak idő (és használat) kell, amíg feloldja a korlátozásokat.
[ Szerkesztve ]
-
curmpli
tag
válasz Donki Hóte #38970 üzenetére
Köszi, ebben tévedtem sajnos.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Major Lion #38948 üzenetére
Régebben olvastam, hogy volt akinek zárolták a számláját, mert idegennek küldött pénzt.
-
MasterMark
titán
-
-
Moleman
addikt
válasz silver-pda #38981 üzenetére
A Revolut tiltotta meg a hitelkártyás feltöltést július 8-án, de azóta szerintem minden visszajelzés arról szólt itt, hogy ennek ellenére továbbra is működik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz silver-pda #38981 üzenetére
Most próbáltam pár perce, BB hitelkártyával gond nélkül sikerült a feltöltés.
-
axlfsi
veterán
Tudom, hogy működik, de azért hadd tegyem fel a kérdést:
ha a (nevemre szóló) Curve kártyámmal töltöm fel az újonnan regisztrált Revo fiókomat, ahova még nincs bekötve bankkártya (direkt nem akarok itt már topupolni semmi másról, csak ami a nevemre szól, de az új kártyám, amit majd csak pénteken reggel fogok személyesen megigényelni a bankban, biztosan lesz vagy 2 hét, mire megjön), szóval, akkor annak semmilyen hártyána nincsen, nem fog miatta (Curve miatt) problémázni a Revolut?
Másik kérdésem: esetleg az jobb megoldás lenne, hogy a feleségem Revolutját topupoltatom a nejemmel majd megkérem, hogy küldje át a Revojából, Revómra és így nem kell semmilyen ideiglenes megoldást (Curve) használnom a Revoban, amíg nem jön meg a bankom kártyáját? Amenyiben így, úgy - attól függetlenül, hogy még nincs egyáltalán topupra bekötve bankkártya a Revo appba, semmit nem jelent, abszolút és 100%-ban teljesértékűen használható az a Revo acc?
(kicsit még bennem az elmúlt 3 nap eszement chatelése, elnézést)..Egyébként meglepően gyorsan visszajött a topup refund (kb. 200k); nem került egy teljes munkanapba (tegnap este indították el és ma késő délután már meg is érkezett a bankszámlámra).
Köszi előre is a válaszokat!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz kavics #38980 üzenetére
Azt írtam volna valahol, hogy ugyanazzal a kártyával több Revo account is volt topupolva? Szerintem nem írtam ilyet! Ilyen nem történt. De akkor újra: 2019 elején én és asszony is regelt magának. Asszony soha nem használta, de még pénzt sem tett rá soha, sőt, valószínűleg végig se ment rendesen a regisztráción (identity validation; szelfi, ID fotók) és soha meg se nyitotta utána már az appot, majd új telefonja lett, teljességében feledésbe merült, hogy neki egyáltalán van fiókja. Ezt fogadd el, hogy nem hazugság. Lfsz se emlékezett már erre, ezer meg ezer meghatározó, fontos, tragikus, traumatikus, stb eset történt azóta az életünkben, ...hadd ne magyarázkodjak. Lényegtelen.
Én azóta is használtam a Revo appot, de mivel nem volt a saját nevemre szóló bankkártyám, az Ő neve alatt futó bankkártyával topupoltam évekig (azóta lett egy új, mert a régi lejért, de ez már részletkérdés; ugyanúgy a nevére szólt). Sem az én Revom nem lett mással topupolva, sem ezek a bankkártyák soha nem töltöttek más Revo accot az enyémen kívül.
Azt az utolsó beszélgetésünk során meg is erősítette a supervisor, hogy nem ezért lett tiltva az accom... de szerintem ismétlem magamat, ugyanezt írtam le korábban is.
A másik meg, hogy olvashattunk itt olyan esetről is, hogy egy családon belül össze-vissza, random több kártyával is történtek topupok, az acc felfüggesztésre került, bekérték a kártyákról a fotókat, megkapták, accot feloldották.
Mindegy már, én ezt el is engedtem (és ahogy olvasom, nincs is más megoldás, mert akinek eddig bármikor is tiltották, kb. soha nem tudta meg egyértelműen, hogy miért (hacsak nem valami nagyon egyértelmű oka volt)).
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
curmpli
tag
Pontosan. Nem osztják meg veled.
Valoszínűleg működik a háttérben egy algoritmus, kiszűri ki az aki nagyobb összegű pénzváltásra megy. Az a marketing a prémium csomagra, hogy korlátlan váltás. Ez valószínűleg így is van, csak feltölteni nem engednek. Az utalás meg devizaátutalásként valósítható meg (hiába Huf->Huf), aminek magas a banki jutaléka. Így már nem annyira jó biznisz: viseled a kockázatot, hogy beragad egy nagyobb összeg+ fizeted a magas jutalékot a banknak a külföldi devizautalásra. Ehhez képest a 0-ás váltás már nem is vonzó. -
axioma
veterán
válasz axlfsi #38985 üzenetére
revo utalas siman megy
de mi csaladon belul inkabb a kozos szef-eket hasznaljuk penzmozgatasra, azon latszik hogy szandekosan mindenki tehet be es vehet ki beallitast adtuk meg, kozos gyujtesu-hasznalatu penz, jobban celhoz kotottnek ereztem nagyobb osszegnel [nem milliok azert], mint az utalast [penzvaltasnal is kozosbol forras, atvalt, masik devizas kozosbe vissza - majd akinek kell az kivesz, utal/elkolt] -
senior tag
Sziasztok. Nyitottam egy számlát, de egyelőre nem kértem hozzá postázva bankkártyát, csak a virtuális van, felvéve a gpay-be. Érintős fizetős termináloknál tudok ezzel is fizetni, de ehhez nincs PIN kód. Mi van, ha kéri a terminál a pin kód megadását pl. egy nagyobb összeg esetén? Vagy ennél a típusnál nem kéri sosem?
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
zerodot
aktív tag
-
emeritus
tag
válasz axlfsi #38986 üzenetére
Én még próbálkoznék panaszolva, hogy a Revolut hibázott, neki kell kijavítania és erre tegyen javaslatot. PL.: ha a számlát szerintük a feleséged "nyitotta" akkor az az övé, a Revo ne zárja be, hanem írja a nevére, mindkettőtökkel egyeztetve. Neked pedig nyisson újat.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
TrollBalint
addikt
válasz axlfsi #38986 üzenetére
A háttérben ez az algoritmus, ami ezeket nézni úgy fut, hogy velünk nem osztják meg a részleteket, elég esélyes, hogy azt sem osztják meg, hogy ha valami frissítés, vagy hibajavítás történik a kódban. Könnyen lehet, hogy valamit frissítettek és most kiszűrt téged. Az is lehet, hogy látták, hogy ez nem úgy működik, ahogy kellene, de nem akarják bevallani, mert ez náluk a policy, hogy ilyeneket nem mondanak el az ügyfélnek, mert hogy esetleg a javításig lehet trükközni (a policy nyilván általános és nem szokott olyan lenni, hogy az ügyintézőre bízzák, hogy eldöntse, ezt elmondhatja, vagy sem, inkább nem nyilatkozhat és akkor tuti nincsen belőle később gond).
Szerintem is meg lehetne próbálni kötni az ebet a karóhoz, hogy márpedig ők hibáztak, vagy hogy mondják meg a pontos okot... de ha én lennék a helyedbe, nem biztos, hogy ténylegesen eljátszanám. Ez tőled függ, veszteni biztos nem vesztesz veleAhogy már írták is, az, hogy a feleséged Revolut-ját töltitek és Ő átutalja neked Revon, az teljesen valid és azonnali. A közös széf sem rossz megoldás, annyi, hogy abból külön ki kell venni a pénzt, ami plusz néhány "kattintás", de csak ennyivel "macerásabb".
A Curve müködhet, de az mögé is be kell tenni egy kártyát, ami - amíg meg nem jön a tiéd - gondolom a feleségedé lenne. Ez, Revolut szempontból teljesen jó, hiszen a topup-olos kártya a nevedre szól, nem szólhatnak érte. Curve szempontból viszont már necces, de gyakorlatban működhet, viszont egy ilyen Revos "élmény" után én nem kockáztatnék ezzel. A revolutról-revolutra utalás egyszerűbb. Szerintem.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
Scale
őstag
Arról most mi az álláspont, hogy revoluton mennyi pénzt érdemes/szabad tárolni? Nyilván mostanában elég sokan elkezdeték használni, kedvezőbb árfolyamkor váltogatni.
Viszont még olvastam olyan cikket, ahol le volt írva, hogy a litván "OBA" ahova tartozik a revolutos számlánk ott azért nincs olyan sok fedezet mint máshol (pl itthon is jóval nagyobb az OBA háttere), így az a 10k EUR/számla biztosítás abban az esetben ha mindenki (12millió user? de legyen csak a fele..) ezt nagyjából kimaxolja, akkor esélytelen hogy ki tudjon mindenki fizetni a biztosító. -
Major Lion
senior tag
válasz teleahocipöm #38974 üzenetére
Ez valami legenda lehet, ugyanis az egyik alap feature a Revolut-ban hogy penzt kuldhetsz masoknak, soha sehol nem lattam olyan kitetelt hogy csak csaladtagnak
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Apple watch series 7 45mm Product Red megkímélt,tartozékaival,fix 67000ft.
- Eladó szép állapotban lévő ASUS TUF Gaming laptop!
- Apple watch SE2 LTE 40mm,mint az új,gari 10+ hónap,akku 100%
- Ps5 fat(gari lejart) plusz 1tb ssd m2 seagate firecuda 530 ez garis 2028 ig
- Unifi UVP-Touch-L VoIP telefon (unlocked)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs