Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    Azt hiszem, jó eséllyel azoknak lehet igaza akik szerint jelentős %ban az ügyfél hibája. A kommenteket olvasva meg egyenesen siralmas.

    "Köszönjük ezt a fontos és jó riportot!
    Én munkaidőben, kapkodva akartam elintézni két postai csomag vám kifizetését bankkártyával. Mint utólag kiderült, csak nagyon hasonló kamu oldal volt. De hát ugye a kapkodás ide vezet. Mindkét alkalommal A tranzakció sikeres volt, de az üzenetben arról tájékoztatott a bankom hogy letiltották a kártyámat visszaélés gyanúja miatt.
    2 alkalommal ki kell fizetnem a kártyacsere díjat, de csak ennyi volt a veszteségem. Köszönhetem annak, hogy nem OTP, hanem a K&H bank ügyfele vagyok. Köszönettel!"

    "Tartsátok csak bankban a pénzeteket!! Megéri nem? Majd ők vigyáznak rá! Ott nem történhet semmi baj a pénzemmel... Hát de! Pont ott fog történni Ja és a nulla felelősség vállalás az pedig a legalja a bankok részéről.. Használják a pénzed de már nem vigyáznak rá, ha valami van hát így járt a kedves ügyfél.."

    Láttam már sokkal színvonalasabb riportot...anyagot a témában...
    https://www.youtube.com/watch?v=8H1mr8FMcOc

    Ma egy reklámot is a tvben ami ilyen visszaélésekre hívja fel a figyelmet. Ami azért hasznos, mert van az a korosztály aki inkább azt nézni, nem a netet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák