Új hozzászólás Aktív témák

  • emcee825

    csendes tag

    válasz Andralin #47762 üzenetére

    Nincs ezzel a biztosítóval konkrét tapasztalatom, de másikkal van.

    Horvátország, nyaralás. Nem találtam az EU-s TB kártyámat és már csak egy nap volt indulásig, így nem szórakoztam, kötöttem utasbiztosítást, az Európa Biztosítónál.

    Úgy alakult, hogy egy fejes ugrásnál, mivel apály volt, ezért leért a lábfejem a meder aljára, ahol sziklával és sün tüskékkel találkozott.

    Felhívtam a biztosítót, mielőtt elmentem az orvoshoz, hogy mégis hová kéne mennem. Első kérése a call centeresnek, hogy ha lehet, akkor ehhez a sérüléshez használjam az EU-s TB kártyámat. Mondtam neki, hogy ha lenne, akkor nem kötöttem volna biztosítást.
    Erre ő, hogy okés, akkor tegyek el minden számlát, gyógyszerről is meg a kezelésről is. Kaptam kötözést, kenőcsöt.

    Hazaértünk és azonnal benyújtottam az igényemet a biztosítóhoz. Befogadták az igényt. Utána semmi reakció, gondoltam majd úgyis történik valami. Eltelt 1 hét, semmi. Eltelt 2 hét semmi. Ezután írtam nekik egy levelet, hogy ha arról lenne szó, hogy én tartozom nekik, akkor 8 napon belül fizetnem kéne, különben bla bla bla... Bezzeg, ha ők tartoznak, akkor meg azt gondolják, hogy azt csinálnak, amit akarnak? Írtam nekik egy kis lelkiismeret furdalós email-t, majd a legvégén csak annyit írtam (és ez még eddig minden szolgáltatónál bejött):

    Amennyiben mégis úgy gondolják, hogy a követelésem nem jogos, akkor talákozunk a Gazdasági és Versenyhivatal békéltető tárgyalásán, de addig is tenni fogok róla, hogy minden social media felületen ennek híre menjen.

    Ezek után fél órán belül jött a válasz és 2 napon belül utalták a pénzt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák