Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    addikt

    válasz FattyDove #417 üzenetére

    Az lenne a jó, ha adnának nagy szürke Samsung garijegyet is a számla mellé, egy napon pecsételve. Így tökmindegy honnan van, befogadná a magyar Samsung szerviz. Ha nincs olyan garijegy, akkor bolti garancia.

    Nemrég volt egy ilyen problémám, épp Samsunggal. Szoftveres gond volt, nem jöttek rá az egyébként már létező frissítések. Újra és újra alapba raktuk, hátha, de nem. Bevittük Oktogon Samsungba, kérték róla a számlát, meg az említett nagy szürke garijegyet (megmutatták, sosem volt olyanunk).
    Ránéztek a számlára, rajta van hogy 24 hó BOLTI garancia, és mondták hogy vigyem a boltba, viszlát...

    Azóta a telefon hibátlan, minden frissítés lejön már rá,
    de a szitun jócskán megdöbbentem.
    eMAG sem ad olyat, meg TELEKOM sem.
    Telekom a legnagyobb forgalmazó, ha holnap egy politikai döntés miatt kivonulnak, több százezer ember gari nélkül marad? Az is szép lesz.

    [ Szerkesztve ]

    ...

Új hozzászólás Aktív témák