Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    addikt

    válasz Gerr0XL #973 üzenetére

    Kérj vele gyári Samsung garijegyet. Ha az van, nyert. Ha az nincs, nagy valószínűség szerint bukod a garit. Én így jártam.

    Elég jónak tűnő magyar boltból vettünk 2022 áprilisában 220.000 Ft-os Samsungot. Nem a név, hanem a jelenség a fontos.
    Nem frissült. Elvittük központi Samsung szervizbe (Oktogon), és megnézték a számlát, ami a mi nevünkre szólt, első tulajai voltunk,
    és az volt a számlán hogy 24 hó bolti garancia, és nem volt olyan garijegyünk, és át sem vették. Vigyük a boltba, ennyi volt a válasz. Aztán kb másnap a telefon megérezte hogy bajban van, és elkezdett frissülni...
    Ki-hogy érzi, szerintem ez eléggé gusztustalan hozzáállás a Samsung szerviztől. Én egy egyszerű vásárló vagyok, és nem loptam a telefont.

    ...

Új hozzászólás Aktív témák