Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Galaxy_User

    csendes tag

    Hi,

    Infó, ha netán valakinek hasonló problémája van:
    Cégünk vett több i9300-at, azonban az egyik esetén a telefonálás hangminősége nem ütütte meg az alsó vagy középkategóriás telefonokét sem, a többin pedig kiemelkedően jó, tökéletes volt. Bekapcsolt zajszűrővel a gyakorlatban használhatatlan volt a készülék, a másik fél nem értette rendszeresen a beszédet teljes térerőnél sem: elment a hang, elhalkult, érthetetlen volt, torzított, stb. Kikapcsolt zajszűrőnél kicsit jobb volt, de továbbra sem érte el egy olcsóbb telefon hangminőségét sem, s többször nem értette így sem a másik fél a beszédet, az egyik készülék így a rendeltetésszerű használatot akadályozta.

    Próbáltuk a Samsung futár szolgáltatással kicseréltetni, de jelezték, hogy az első három munkanap, a kereskedőhöz kell fordulni, ő köteles kicserélni. Ez időközben meg is történt, most már mindegyik telefonnak tökéletes a hangminősége, mind zajszűrővel (ami nagyon jól kiszűri a háttérzajokat), mind anélkül.
    A Samsung jelezte, hogy ilyen problémát eddig még nem jeleztek náluk, s a zajszűrővel is menni kell a rendeltetésszerű használatnak.

    Ha valaki netán hasonló cipőben jár, javaslom a 3 munkanapos cserét vagy ha abból esetleg kifutott már, akkor a javítást.

    Jogi háttér, ha valaki esetleg nem lenne tisztában vele, s hivatkozni szeretne, amennyiben ellenállásba ütközik a kereskedőnél:
    1. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és melléklete az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: ha az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni. (http://www.fogyasztok.hu/cikk/20090203/1512003._ix._22._korm._rendelet_az_egyes_tartos_fogyasztasi_cikkekre_vonatkozo_kotelezo_jotallasrol)

    2. Legfelsőbb Bíróság álláspontja (EBH2007.1744) is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni. (http://www.fogyasztok.hu/cikk/20090305/birosagi_hatarozatok_jotallas_szavatossag_garancia_temajaban_bh1999._103_bh2004._182_bh2006._410_bh2007._155_bh2007._398_bh2008._116_bh2008._88_ebh2007._1744/)

    Osszefoglaló cikk, tanácsok:
    http://www.fogyasztok.hu/cikk/20090401/csereigeny_harom_munkanapon_belul_mikor_evenyesitheto

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák