- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14053 üzenetére
Nekem a wartburgon volt egy külön kondenzátor, azon keresztül kapta a gyujtótekercs az áramot. Így nem zavarta a vételt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14255 üzenetére
A ködlámpa kábele. Gyárilag volt kábel a kezdetektől. csak kapcsoló és lámpa nem volt mindegyikben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14277 üzenetére
A hátsó és első ködlámpa külön kapcsolón van. Nem is adhat rá áramot. A lámpamosó hidraulikus, csak víznyomás megy előre. Nincs köze hozzá kábelnek, és ez a pár kábel mindkét oldalon megtalálható.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14282 üzenetére
100/90W van most is a favoritban, de be van állítva a lámpa és működik a lámpa magasság állítás és használom is, ahogy kell.
gs20 A gyári is kifolyatja a szemed, ha valaki beül hátra és nem megy a lámpa magasság állítás. De neked biztos megy. Csak mert ha netán nem működne, akkor inkább ne szidd a többieket, hogy vakítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mcfly72 #14287 üzenetére
Mondom, külön kapcsoló kell rá. Ezt nem lehet egyszerűbben leírni. Nem egy kapcsoló van az első és hátsó ködlámpára, hanem külön van.
1 kapcsoló mindenkinek van, mert nincs favorit gyári hátsó ködlámpa nélkül.
A másik helyén egy dugó van.Saját reléje és kapcsolója van. Fölösleges méricskélni elől, ha nincs benne a relé, meg a kapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favorit 136L #14430 üzenetére
Tudtommal a kinyomó csapágy akkor süvít ha terhelés alatt van, nem akkor, amikor nincs. Szerintem cserélted a váltó olajat, amikor a váltót átdobtad, ez hozta elő a nyelestengely csapágy hangját. Milyen olaj ment bele?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14459 üzenetére
A trafó 15- össel jelölt lábára egyenesen a kapcsolószekrényből jön az áram. Amint ráadod a gyujtást, megjelenik az áram a trafó 15-ös lábán. Mérd ki a kábelt a kapcsoló szekrény és a trafó között, ha az jó, a kapcsolószekrény(gyujtás kapcsoló a kormány zárral) elektromos része adta meg magát. Az elektromos rész külön cserélhető.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #14460 üzenetére
Két kicsi csavar tartja az elektromos részét. Azokat kivéve kiesik. csak az egész kormányoszlopot le kell ereszteni miatta. Alul vannak a csavarjai az oszlopnak.
Le tesztelheted. Húzz az akksiról egy + szálat a trafó 15-ös lábára és próbáld meg beindítani. Amint leállítod és nem jár a motor, kösd le vissza. Ha így beindul, akkor tuti a kapcsoló szekrény.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kisbatyu75 #14486 üzenetére
Elkeveredik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14490 üzenetére
Szerintem neki felicia van. Azon csak egy bepattintós búra, ami össze van ragasztva a foglalattal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ilyen a röpsúlyos állítás. Ez történik vele, ha átlépi a 6000-es fordulatot a főtengely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14573 üzenetére
Vag Com diag kábel, szerintem alap ezekhez. Nem karbis, hogy fogod vakarni a fejed és cserélgetni az alkatrészeket. Ki kell olvasni, hogy mi a baja. Vagy legalább valami elm327 kékfogas androidos szar.
Meg kell nézni ad-e szikrát. Kap-e benzint, kap-e áramot a motorvezérlő, leghamarabb akkor oldod meg, ha kiolvasod a motorvezérlő hiba tárolóját.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14676 üzenetére
Nekem mikor beázott a generátor, akkor vágta így taccsra a feszültség szabályzót. Süket volt. Egy másikkal meg minden visszatért a régi kerékvágásba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14683 üzenetére
Csak a külföldi piacra szánt példányokban. Slovéniában még klíma is volt benne.
Mukucs Mindegy, csak MPI legyen. 97-től volt ez a befecskendező rendszer, addig a BMM volt, ami többet fogyaszt és nem is megy olyan jól. Laikusként elég ha benézel a motortérbe és nincs gyujtás elosztó, csak egy nagy trafó a 4 gyertyán egyben. Az biztos MPi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14780 üzenetére
1.6 Feldánál ez a gyujtás elosztóban van. Egyszerűbb átdobni az egész gyujtás elosztót. [link] Szerezz egy bontott jót, szerintem azzal be fog indulni. A másik gyenge pont ezeknél a gyujtó trafó. Abból is vinnék magammal bontottat, ezt a kettőt kizárva már indulnia kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Politika
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen