Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1571 üzenetére
A karburátorok működési elve a következő.
Benzin be benzin tovább a fúvókákon keresztül a vákuum hatására porlasztott állapotban hengerekbe be. sűrítés gyújtás robbanás kipuffogás öröm mert megy a kocsi.
Na most a következő.
A légszűrőházhoz 2 cső megy egyik egy műanyag előről a lámpatest mellé ott van neki a légbeömlő kivégva.
A másik pedig a kipuffogó leömlőre van bevezetve hogy onnan meleg levegőt tudjon szívni.
A légszűrő közös csonkjában amibe mind a kettő belemegy, van egy csappantyú és egy bimetálos érzékelő illetve működtető mechanizmus.
Ha hideg van akkor a csappantyú zár a meleg levegőt fogja engedni beáramolni.
Ha melege van a motornak akkor viszont a bimetál zár és a hideg levegő áramlik be.
Na most ha neked ez nincs meg akkor télen nyáron a hideget szívja majd amikor a motortér bemelegszik utána a meleget.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát a te esetedben mivel tuningról beszélhetünk, tudni kéne pontosan mit cseréltetek.
Milyen a gyújtás rendszered?
Illetve milyen csavar esett ki a karbiból?
Hogyan lett hengerfej cserélve?
Milyen szelepeket tettek be és miért csak 2-őt?
Egy szerelőnek tudnia kéne, hogy ha szelepfészket kel maratni szimeringezni csiszolni /cserélni valamit azt csak is komplett.
A szelepek ugyanis nem kopnak be 200Km-er alatt ugyanolyanra meg főleg nem.
Be is ba.zna ha 200Km után be lenne kopva.
Nekem pl. a 20 éves Golfon még nem volt szelepszár szimeringezés, nem volt rá szükség.
Tehát nem kopik az olyan gyorsan mint ahogy hülyeséget csinált a szerelő.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jól emlékszel.
Ezért mondom, csak akkor rosszul fogalmaztam.
Az új szelepeknél vagy a fészket maratod fel és szimeringezed.
Vagy ha a kopott fészekbe megy az új szelep az sose lesz jó.
Én erre céloztam.
Hiszen itt össze kopnia kell az alkatrészeknek.Egyébként méress egy kompressziót és minden tuti lesz.
A gyújtással kapcsolatban annyi, hogy tedd vissza a vákuum csövet és állíttasd be a gyújtásod, mert szerintem nagyon el van tekergetve az a gyújtás, ha vákuum cső nélkül jól megy azzal meg nem.
Szvsz egy rossz gyújtással komoly fogyasztás növekedés léphet fel.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Na urak.
Gázgyorsító dob csak polírozott leömlővel és kifejezetten sport rendszerrel ér valamit.
Szvsz 120.000.-ből jön ki egy olyan sport rendszer amiben ér valamit a gázgyorsítódob.A sportgyertya valóban sokat dob a fogyasztáson 1 liter körül.
Itt nem a sportgyertya vagy a rosszul beállított autó hanem a becses lábad lesz a gond.
Ha ott is 2500körül pörgeted ahol 5.-ikben 1200körül elpöfögne akkor ne csodálkozz hogy zabál.
Ha a második torok nyitva van akkor az hörpöl rendesen, cserébe előjön az erő.
Vagy 5.6 literrel jársz nagyapósan, vagy 11 el sportosan.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1597 üzenetére
Ha elmész a janodobosokhoz ott is meg fogják neked mondani, hogy egy sport rendszer sokkal töbet ér mint egy gázgyorsító dob.
A magasabb fordulatú haladásnál a sportgyertya jó bár ott is sok a 6-7 liter.
De a városban a tötymörgésnél, mivel "erősebb nyomatékosabb" lesz a sportgyertyától azt a plusz erőt valahonnan elő kell állítani.
Az meg csak plusz üzemanyagból megy.
Szerintem azért 1-2 litert lehetne nyerni ha finomhangolnátok a karburátort.Renault power
-
rob210
nagyúr
A tartó szemeket is megvetted?
Meg a kilincs, nyitó rudazat, díszléc, stb,???
Mert ha nem akkor elég macerás.
Ha igen akkor sok dolog nincs a tartó szemeket berakod a kárpitba odaméred az ajtóra berajzolod filcel 3 as fúróval megfurkálod.
Felrögzíted az ajtóra a tartó szemeket majd a kárpitot felszereled.
A kilincset beméred és rögzíted.Renault power
-
rob210
nagyúr
attól még a kábelek lehetnek össze-vissza amig a kapcsolóig elérnek.
Sajnos ha nem ismered a kocsi előéletét akkor ezt nehéz kijelenteni, hogy nem a bekötéssel van gond.Véleményem szerint, ha az intervalumkapcsoló jól működik a kábelezése is jó akkor annak működnie is kéne.
Az alsó állása a kormánykapcsolónak az szakaszos törlés utánna egyet felfelé kikapcsol egyet felfelé lassú folyamatos törlés majd még egyel feljebb gyors folyamatos törlés.
A spricni az csak akkor működhet ha nyomod a kart.
A te eseted maga az anomáliák gyöngyszeme ha valóban minden jól van bekötve.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
szelepfészek marás volt?
A szelepszár szimering melyik méretes volt?
Ha jól emlékszem nálad volt, hogy csak az éget szelepet cseréltétek csináltátok ugye?
Mert akkor most csináltasd meg az összeset.
Gépműhelyben szelepfészek maratás szemring szelep és nem lesz ilyen bajaod.
Ha az egyik szelepnek más méretű a fészke és a szimeringje akkor azon keresztül ki fog jönni az olaj hiszen itt nem kis nyomás van.
És mivel nem egyenletes a nyomáseloszlás így a leggyengébb láncszemnél veri ki az olajat.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hivatalosan a benzinpumpa előtt van szűrő.
De megnyugtatlak a te autód még ejtő áramú.
Azaz nincs benne benzinpumpa.
Pont ez a jó benne nem megy tönkre
Szűrők a következő helyen vannak a kis szűrő a motortérben (papír) az AC pumpa után van egy derítő tartály amiben szűrő is van.
Illetve a karbicsekben van egy szűrő.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1636 üzenetére
Az STP adalékokat én csak ajánlani tudom.
Ha van a kocsiban benzinszűrő legfeljebb kicseréled.
(480.-)
Egyébként meg azon kívül, hogy kitisztítja a kocsid üzemanyag rendszerét az STP ami jó.
Azon kívül a te problémádat nem fogja megoldani, mivel neked gyujtás problémád van.
Az hogy csak be kéne-e állítani vagy cserélni kéne a rotort vagy a fedelet azt így nem tudom megmondani, de a durranás az az utógyujtás első és leginkább jellemző ismertetőjegye.
Szóval én a helyedben a rotor elosztófedél megvizsgálása után kezdeném el törni a fejem mi lehet a baja ha ezeknek nincs.
Esetleg még a gyujtás kábelek lehetnek elöregedve és áthúznak, de akkor nem ez lenne a tünet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz favoRITA #1643 üzenetére
Egyik reggel beülsz a kocsiba, elfordítod a kulcsot és nem fog az autó indulni.
Aztán kiveszed a kulcsot elfordítod és beindul.
Késöbb ez a hibajelenség fokozódni fog és csak minden sokadikra fog elindulni kulcs ki be tilitoli után.
Aztán kicseréled a gyujtáskapcsolót és nem lesz vele többet gondRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz Abitfatal1ty #1649 üzenetére
Az alapjárat állító csavaron kéne kicsit tekerni feljebb mert ha nem kap nyálat, a szerkezet akkor nincs amitől menjen.
Van egy alapjárati fúvóka, ami a torokban lévő folytó szelep állításával szabályozható.
Ha nagyobb a nyílás több üzemanyagot kap, ha kisebb a nyílás kevesebbet.
A te esetedben alig kap üzemanyagot, így nincs alapjáratod.
Viszont amikor gázt adsz akkor már nem az alapjárati fúvóka dolgozik, így akkor hibátlanul megy a szekér.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Abitfatal1ty #1651 üzenetére
Az alapjárati mágnesszelep lehet még hibás, vagy a vezetéke eloxidálódva, vagy esetleg elszakadva.
Az a púpos izé bevallom férfiasan fogalmam sincs micsoda de azt se tudom mit karikázott be.
Illetve azt tudom mit karikázott be de hol ott a púpos izé?Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Már ezt is leírtam.
HA csak egyet cserélsz csinálsz annak van egy ideje amíg összekopik a már jól összekopottakkal szemben hátránnyal indul.
A nyomás pedig olyan, hogy ott nyomja ki be az olajat ahol a legkönyebb neki.
A még egyenetlen össze nem kopott felületen a legegyszerűbb neki.
Így az eddig minimálisan szivárgó olaj ami mind a 4 hengernél bekerült az égéstérbe mert kerül be valamennyi még az euró120as szabványnak megfelelő kocsikban is, az most azon az egy hengeren keresztül kerül be a hengerbe.
Sőt így talán még több is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Már ezt is leírtam.
HA csak egyet cserélsz csinálsz annak van egy ideje amíg összekopik a már jól összekopottakkal szemben hátránnyal indul.
A nyomás pedig olyan, hogy ott nyomja ki be az olajat ahol a legkönyebb neki.
A még egyenetlen össze nem kopott felületen a legegyszerűbb neki.
Így az eddig minimálisan szivárgó olaj ami mind a 4 hengernél bekerült az égéstérbe mert kerül be valamennyi még az euró120as szabványnak megfelelő kocsikban is, az most azon az egy hengeren keresztül kerül be a hengerbe.
Sőt így talán még több is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Most sehogy, mert ma megyünk autót venni. Szombaton elment a GOLF.
Ha minden jól megy holnap már úgy fogom, hogy elmegyek az AGIP/AVIA kútra és megtankolok benzinszinttől függően 15 lier benzint, majd fejet cserélek és rátankolok 15 liter etanolt.
Mindig a benzint veszem előbb utánna az etanolt ennyi amúgy semmilyen különösebb keverést nem igényel.
Ha a benzint veszed előre tökéletesen összelötyög a tankban menet közben.
Ha üres a tank és az etanolt veszed előre akkor okozhat néha dadogást.
Ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1683 üzenetére
Ma meg is vettük.
Renault Mégane 1.4 75Le 8 szelep.
Nagyon szép kényelmes, mind a ketten meg voltunk vele elégedve a párom is én is.
Olyan szerelem első látásra volt.
Iszonyat kényelmes, jól húz elnyűhetetlen motor.
(egy olyan ismerős ajánlotta, hogy ilyet vegyünk aki 25 évig renault szervízben dolgozott.)Renault power
-
rob210
nagyúr
Én is így tudom, csak azok már a 16 szelepesek bonyolított elektronikával.
Nekem nem csak a gyújtás volt állítva pár fokot hanem a két fúvokát is egyel nagyobb méretűre cseréltem.
2340.- volt a két fúvoka ha jól emlékszem.
Az "átalakítás" költségét az első tankoláskor behoztaRenault power
-
rob210
nagyúr
Akkor ugyan ez
HA nincs kicserélve a fúvóka nem megy úgy meg hidegen nehezebben indul.
Én kicseréltem és nagyon jól ment a kocsi tőle.
Igaz onnantól a fogyasztásom 8liter lett, de nagyon sokat dobott az autó alacsony fordulatú teljesítményén.
Illetve ha azt számolod fele fele 8liter még így is olcsóbb mint a 6.4 es benzines fogyasztás.
Tehát nekem megérte.
No és minden vizsgán kérdezték, hogy van ez a kocsi ilyen jól beállítva, hogy a szabályozott katalizátoros kocsik károsanyag kibocsátását is hozza.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A generátor töltési feszültsége ugyan akkora lesz.
Maximum lassabban tölt fel teljesen.Hiszen az autó menet közben nem az aksiról megy, hanem a generátorról.
Ha beindítod az autót és leveszed a kábelsarut az aksiról, azon kívül, hogy szikrázik egy nagyot nem történik semmi.Tehát az, hogy mekkora aksit kell a generátornak töltenie menet közben az semmit nem jelent.
A nagyobb aksit lassabban tölti fel ennyi.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen