Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz wrx-sti #1571 üzenetére

    A karburátorok működési elve a következő.
    Benzin be benzin tovább a fúvókákon keresztül a vákuum hatására porlasztott állapotban hengerekbe be. sűrítés gyújtás robbanás kipuffogás öröm mert megy a kocsi.
    Na most a következő.
    A légszűrőházhoz 2 cső megy egyik egy műanyag előről a lámpatest mellé ott van neki a légbeömlő kivégva.
    A másik pedig a kipuffogó leömlőre van bevezetve hogy onnan meleg levegőt tudjon szívni.
    A légszűrő közös csonkjában amibe mind a kettő belemegy, van egy csappantyú és egy bimetálos érzékelő illetve működtető mechanizmus.
    Ha hideg van akkor a csappantyú zár a meleg levegőt fogja engedni beáramolni.
    Ha melege van a motornak akkor viszont a bimetál zár és a hideg levegő áramlik be.
    Na most ha neked ez nincs meg akkor télen nyáron a hideget szívja majd amikor a motortér bemelegszik utána a meleget.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák