Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vil59

    tag

    válasz bringasisti #14051 üzenetére

    Igen,az elektrónikus gyújtás már kiküszöből sok kellemetlen hibát.
    Sajnos,én nem értek az ellenállás kiméréséhez,mármint,hogy a szikra megfelelő intenzitásu legyen.Nekem az is elég,ha látom,hogy nem rózsaszínü...
    Annyi tudok,hogy vigyázni kell,mert 3 helyen lehet ellenállás és ezek nem üthetik egymást,nem adódhatnak össze,mert akkor lecsökken az égéstérbe jutó energia nagysága.Ha van ellenállás a rotorban,akkor nem lehet a gyertyapipában és a gyertyában sem.Akkoriban kicseréltem a gyertyákat,mert DR 15Y volt benne és láttam a katalógust,melyben a D17 YC kell bele.Ez ugye "R" betü nélküli,tehát nincs benne ohm.Vagy a kábel pipában van,vagy a rotórban.Kicsit gyanús nekem ez a dolog,mert mikor menetközben be van kapcsolva a rádió,de csak AM-középhullám sávon,erősen serceg.Alapjárati,kis ford.számon ritkábban perceg,vagyis hallanám,ha valamelyik henger nem kapna szikrát.Erröl a jelenségröl csak annyi tudok,hogy a szikra a gyertya földelésén keresztül az akkuban testelődik végleg.Lehetséges,hogy nálam gyújtásellenállás hiánya miatt serceg a rádió?
    A rotor érintkező lemeze nincs beégve,de a gyújtáselosztó fedélben a négy réztüskén mélyebben ott az égésnyom.Pedig már az összes gyertyapipa henger érintkezőjét kijjebb nyitottam,hogy biztos legyen a tartós érintkezés.
    Van nekem gépkönyvem,csak hiányosak az oldalai és mindig az hiányzik,amire szükségem lenne...

Új hozzászólás Aktív témák