Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz bringasisti #16452 üzenetére

    Halihó, köszi az infót!

    Végülis, a 42-es, és a 44-es csavarok állításával sikerült belőnöm most kezdetnek egy kb. valamivel kisebb alapjáratot, mint 1500. (az úgy kb. "szemre" jó lesz most, amivel dolgozhatunk)
    Így már el tudom vinni kipufogóshoz, meg gumishoz, és utána még finomhangolom.

    A "Co" csavaron kb. 1,5 fordulatot betekertem, úgy egyből nem fulladozott, a pillangószelepet nyitó alapjárati csavaron is tudtam még kitekerni (így kisebb résen áramlik a cucc), így most kb. egy fél-háromnegyed óra "játszadozás" után stabil lett ez a fordulat, nem kezd el fulladni később sem.

    Esetleg, ha nem fúj ki 1000 helyen a kipufogó később, meg állítottam szelephézagot, akkor lehet Co-t mérni a kipufogó gázból és még tovább hangolni az alapjáratot. De most menet közben sem fulladozik, úgyhogy szuperság!

    Valamiért az a szerencsétlen benzincsapból is "elfogy" a benya, ha nem hagyom "légtelenítés" állapotában (mikor nem a szívótorokból képzett vákuum nyitja neki a benzint, hanem á lá nátúr, átfolyik simán)

    McFly, az opelt sajnálom, igazi fütyi az ilyen ember, már bocsánat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák