Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    Topikgazda

    válasz Mikimano2 #16679 üzenetére

    Kiveszed a gyertyákat rükvercbe teszed a váltót, osztofejnél lévő gyertanyilást kézzel befogod. Tolod a kocsit a térdeddel hátra és mikor a menetnél jön ki a levegő akkor sűrít a dugó és akkor kell az elosztó a szegmensét és a szíjtárcsán a fokot nézni, De előtte nézd meg a karburátor beállítást amit írtam.

    [ Szerkesztve ]

    BENEFON DELTA--------N8

  • vil59

    tag

    válasz Mikimano2 #16679 üzenetére

    A két kérdésedre a válaszom: 1. Az egyes henger tüskéje ott található,ahol a gyújtáselosztó fedél kűlső oldalán jelőlt függőleges csík van. Ez a henger az úgymond bázis. Mint írtam, a rotor erre a pipa kivezetésre mutasson, ill. a csillagtárcsa csúcsai is egyvonalba essenek a négy tüskével. Ekkor kell egyvonalba esnie a főtengelytárcsa bemart jelének, a blokkon lévő mínusz öt fokos bordájával.
    2. Ha szemben állsz a motorral, akkor a motor testén a hozzád legközelebbi bordakiöntés a nulla fok. Tehát nem ide kell állítani az elöbb leírtak alapján az ékszíjtárcsa jelet, hanem innen a tűzfal felé eső, ötödik kiöntésre. Az a mínusz öt fok.
    Ellenőrzésképp megteheted, hogy jó e a vákumdob, ami terhelésnél több mínusz fokokat biztosít.Álló motornál kihúzod a karbi hátúljába becsatlakozó vékony csövet, ami a gyújtáselosztó vákumdobjába megy és megszívod a cső végét. A gyújtáselosztó fedele lent van, így látod, hogy ilyenkor elfordúlnak-e a tüskék, az óramutató járásával ellentétes irányban, kb. egy centimétert. Ha igy folyamatosan szívva megtartja a cső a vákumot és a tüskék nem mozdulnak vissza az eredeti helyzetükbe, akkor jó, mert nem ereszt át a dob membránja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák