Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz peti_s #1711 üzenetére

    :Y

    Nem nagyon nem!!!

    Mi köze az alapjáratod rosszul beállított értékéhez az aksinak?
    Mert hogy azt jól látod, hogy a "rángatózó" motor miatt villog a lámpa.
    De annak semmi köze az aksihoz.
    Valószínűleg terhelés alatt egyenetlen az alapjáratod, ezért egyenetlen a generátor meghajtása és így nem kap elég feszt a világításod ami az egyik legnagyobb fogyasztó a kocsiban.
    :R

    Renault power

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz peti_s #1711 üzenetére

    Hello,

    Miota jár rendszertelenül a motor, amiota lejjebhűlt a levegő, vagy csak egyszer elkezdett vacakolni? Nekem nyáron 550, télen 750 az alapjárat, amint lehűl a levegő átállitom. 550-en is egyenletesen jár, termeészetesen a lápák kicsit pislognak ezen a fordulaton, de az normálisameddig meleg van, hidegben ez már kevés ennek a motornak, bár nem rángat,egyszerüen leáll.
    A lámpák pislogását egyétrelmüen az alacsony alapjárat okozza. Ami a rángatást illeti a megoldás a magasabb alpjárat, karburátortisztitás és beállitás. ki kell pucolni az összes fúvókát, kitakaritani a karbi belsejét, majd ismét beállitani.

    Nem árt átnézni a gyujtást sem. Kitakaritani az elosztófedelet a ráégett kosztól esetleg ujra cserélni.
    Ha kell pontos leirás a karbi beállitásárol, tudok küldeni. :)

    Az alpjáratot mindig üzemmeleg motornál bekapcsolt fényszoroval kell állitani, alapfeltétel a tiszta karburátor, megfelelő gyujtásbeállitás, jó keverékképzés, ezek nélkül bele se fogj, mert csak rosszabb lesz..

Új hozzászólás Aktív témák