Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Marczi80

    tag

    válasz Atuska75 #5902 üzenetére

    Az enyém is szét van szedve, nem rakom össze, amíg hátsó ablaktörlő+ hátsó gejzír rendbe nem lesz (elméletileg most már össze is rakhatom, Frankeinstein feléledt...) de a felső burkolat a kapcsolókhoz, az alsó burkolat pedig a felsőhöz van rögzítve. Ha én ezeket előbbre húzom olyan gyönyörű nyikorgást produkál kanyarodás közben, hogy csak na. Lehet, Felíci a kormánnyal ilyen gond nincs.

    Jaj, és egy találós kérdés: A hétvégén teljesen szétbontottam a csomagtérajtót - kivettem az ablaktörlőmotort (jaj Favókás, lapát nélkül is produkálja ezeket a hangokat). Az ablaktörlő motorját letesteltem (szóval máshova akasztottam a testkábelt) erre beindult a hátsó gejzír... De az nincs külön testelve? Van valaki villamossági, aki tud nekem erre magyarázatot adni?

    In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

  • Retro DJ

    aktív tag

    válasz Atuska75 #5902 üzenetére

    Ahogy Marci írja.

    Ha lebontod a kormányburkolat alját, van egy bilincs a kapcsolók környékén (könnyen megtalálható nincs más ott, és a csavar is elég emberes), aminek a lazításával el lehet mozdítani a kormányoszlopon a kapcsolókat! Előbb a kormányrúdon lévő automata kapcsoló bütykét mozgasd fentebb (figyelem a pozícióját NE változtasd, mert azzal a ki-be kapcsolás szögét változtatod!), azt is egy csavar kilazít, fentebb, vissza.

    Aztán addig húzod a kapcsolót amíg bírod (azért óvatosan a vezetékeket ne szaggasd ki :) ). Csavar meghúz, index "autómata" beállít. Burkolat visszatesz, örül.

    A fedél felső részét nem kell levenni hozzá, együtt mozognak.

    Ja, nekem a Felda kormányból a duda, és a légzsák kontakt gyűrű ki van szerelve. Ezért majdnem teljesen rá tudom tolni a kormányra.

    Retro

Új hozzászólás Aktív témák