Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibcee

    tag

    válasz Ysthvaan #960 üzenetére

    Nekem egy kazettás Sony Xplod CA-630X van benne, 4k-ért vettem szinte új állapotban,dobozában. Autóhifis haver ajánlotta ezeket az utolsó szériás kazettás Sony-kat, mert a kommersz kategóriában ezeknek a legjobb a hangzása, ezután már a Sony-nál is sokat esett a színvonal, amúgy meg Favoritba nem is tennék mp3-at.:)

    1 hónapig állt a kocsi államvizsgára való készülésből fakadó időhiány miatt, ma járattam meg december közepe óta először a gépet, akku ki volt véve, így azzal nem volt gond, a karbi kicsit rakoncátlankodott, na de azért nem sokáig, AC megtette a hatását, így kb. 2 perc alatt indult is az autó, utána meg már nem volt gond, jobb mint volt és a nagy hideg elmúltával a fogyasztás is csökkent.:)

  • Lzc

    csendes tag

    válasz Ysthvaan #960 üzenetére

    Az autórádióval küzdőknek: az én autórádiómnak két tápbemenete van, egyiknek elvileg mindig tápon kell lennie (mini áramfelvétel memória + óra fenntartására), a másiknak meg elvileg csak gyújtáskor (ez a főtáp, nagy áramfelvétellel, még standy módban is - egy zöld gomb is világit a magnón, ha táp alatt van). A szerelő viszont úgy szerelte be a rádiót, hogy a két tápbemenet közösítve van és folyamatosan aksin van! Gondolom nincs külön tápvezeték arrafele a gyújtáskapcsolótól. Igy természetes, hogy leszívja az akksit 3-4 nap után a rádió. Beszeltem egy kis fekete kapcsolót a főtápra, a kistáp meg folyamatosan tápon marad - azóta nincs gond a lemerüléssel.

Új hozzászólás Aktív témák