Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Pszicho7 #11227 üzenetére
Alapjáratod van rendesen?
Fogyasztás, hogy alakul?
Vagy az alapjárati mágnesszelep haldoklik, vagy a szivató ha lekapcsol megszűnik az alapjárat.
Én inkább erre gyanakszom, szarul van beállítva az alapjárat és amikor a szivató lekapcsol kevés neki az üzemanyag.
Gyertya színét is meg kéne nézni.Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
válasz Pszicho7 #11229 üzenetére
A gyertyát kiveszed. Ha fekete a pólus akkor sokat kap, ha fehér akkor szegény a keveréked ha őzbarna akkor megfelelő a keverék.
Nekem az emelt alapjáratom 1800 körül volt anno melegen volt 850 körül.
Én is arra gondolok mint rob. Üzemmelegen annyira keveset kap az autó hogy leáll."1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pszicho7 #11229 üzenetére
Az alapjárati rendszert kell rendesen kitakarítani. Amíg a szivató dúsít,addig jó a leírtak alapján. A mágnes szelepet is ellenőrizd, mai a karburátor hátulján van becsavarva. Van egy finomszűrő a cső csatlakozóban a karburátorban, egy facsavar segítségével ki lehet húzni, ott is szokott meglepi lenni.
-
darius
tag
válasz Pszicho7 #11390 üzenetére
Szép a kocsid!
Ti hogy viselitek a meleget a kocsiban? Én nehezen, főleg, hogy folyamatos városi használatban vagyok.
Egy régebbi Égéstérben (alá Totalcar) volt arról szó, hogy Egyiptomban taxiztak egy Favorittal. A várakozásokkal ellentétben mégsem volt elviselhetetlen forróság, a trükk pedig a műszerfalra borított szőrbunda volt, az állatra nem emlékszem már. Viszont most szívesen kísérletezgetnék. -
rob210
nagyúr
válasz Pszicho7 #11407 üzenetére
Olcsó húsnak híg a leve ez a mondás többször is beigazolódott.
Én részemről, csak omv nél tankolok. Tovább megy a kocsi ugyanannyi üzemanyaggal, szebben jár a motor.
Nekem ennyi elég ahhoz, hogy ne kisérletezzek olcsó nevenincs kutakkal.Adagolód pedig nincs azt nem tudja kitakarítani a spuri, (ami úgy tudom diesel adalék, bár ettől lehet benzines spuri is.) viszont az stp, és winnys, vagy mi meg a green fuel sokat segíthet.
Én az stp-t és a green fuelt próbáltam azokat merem ajánlani.Renault power
-
-
Pszicho7
újonc
válasz Pszicho7 #11407 üzenetére
A szerelő szerint nincs köze az üzemanyaghoz. Egyszerűen valami kosz bemegy a szelephez és az okoz problémát. Azt mondta olyankor ki kell venni és kifújni....na jó de most ezt játsszam el 1-2 hetente? :/ Igaz csak pár perc de akkor is. Bár fater azt mondta: Örüljek hogy ennyi a baj. Anno Ő az Opel Kadettet 2-3 napi rendszerességgel szedte szét hasonló probléma miatt.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Pszicho7 #11410 üzenetére
Nekem volt már több kocsival problémám hogy az alapjárati üzemanyag beállítására szolgáló csavar / jobb kerékdob felöli oldal / elrezeg és ki vagy betekeredik, és leáll a motor. Csavarhúzó a kesztyűtartóban és 10 mp és nincs gond. Nem lehet hogy a szerelő csak csinált egy kört hogy lásd hogy megdolgozott a pénzért ?
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
Pszicho7
újonc
válasz Pszicho7 #11589 üzenetére
Hello.
Talán megvan a probléma. Sajnos a gyújtást nem tudom levenni az autóról. Persze a motorháztető alatt van egy kar amivel ez megoldható. Tehát lehetséges hogy a gyújtáskapcoslómmal vagy valamelyik kábellel van a gond? Gázadásnál 1-2 rángatózás vehető észre, úgy mint Wills++-nál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen