Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz sikabacs #12459 üzenetére
Legteleniteni elmeletben nem kell, gyakorlatilag a futoradiator legfelso csovet lehuzva tudsz ugyeskedni.
A hofok akkor jo, ha a feler sav (tehat a fel felett) kozepen van.
Nekunk sem futott jol, mig ki nem csereltem egy vika futoradiatorra (kuzbi vatera miskolc 5500). Azutan sokkal jobb lett! Figyelem elmeletben kell uj futescsap!
Retro
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz sikabacs #12465 üzenetére
Rosszul mondtam, helyesen mondva mi az értelme? Ugyanis ha menetirányba nézzük a hűtőn jobb oldalt volt egy réz csap csak öreg kocsiknál már nem is működött, de az is felesleges volt. A kiegyenlítő tartályból a víz a hűtőn keresztül a termosztáthoz a visszafolyó csövön eljutott, a motorba szintén a vízpumpán keresztül a termosztátig ott a kis lyukon kinyomva a levegőt telítődött a rendszer. A többit meg a vízpumpa megoldotta
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
JossyFavo90
csendes tag
-
bringasisti
Topikgazda
válasz sikabacs #12512 üzenetére
A keskeny nyíl a keverék dúsító hernyó csavar. 3. 5 - 4 es hagyományos csavarhúzó 150 hosszú a szerszám. Apránként ki be csavarva megkeresed a legnagyobb alapjárati fordulatot. Ha az így kapott fordulat kicsi vagy nagy akkor a dundi nyíllal jelzett csavart negyed fordulatonként állítod. A gázbowden mellett kell marok csavarhúzóval a jelzett lyukon bedugva. A vékony jelölésű hernyó a jobb kerék felől kell támadni. A végső beállítást mindig a keverék képző csavar végzi[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz sikabacs #12532 üzenetére
A gyertya hőelvezetése adja a hőértéket. Ha egy 120 lovas motor gyertyáját teszed be akkor a középső szigetelő porcelán nem tud a 50 pacinál üzemi hőfokra hevülni, nem ég le a korom amit a kipufogó végén is látni főleg télen városban. A korom kiváló elektromos vezető, vagyis BKV
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz sikabacs #12659 üzenetére
Ilyen ködös hideg időben minden kocsi "füstöl" nézd meg. Az hogy menyire zörög a lánc azt nem tudom, de az biztos hogy elviszed szerelőhöz az meg fogja mondani mit kell cserélni. / mármint szerinte hogy meg legyen a napi bevétel / Az én filozófiám hogy meg kell venni a legjobb 20 éves kocsit amit a piacon kínálnak nem szabad rá költeni, és mikor megadja magát könnyes szemmel a bontóba betolni. Pedig én a lakatoláson kívül mindent megcsinálok. / generált beleértve /.
BENEFON DELTA--------N8
-
rob210
nagyúr
válasz sikabacs #12661 üzenetére
A füstöléssel ne foglalkozz tél van azaz a pára jön ki a csövön
Konkrétan az én kocsim is bazira nyomja a fehér füstöt, de se nem hengerfejes se nem a befecskendezése rossz.
Spontán elég a sok víz a rendszerből.Ha fogy a hűtőközeg vagy az olaj és úgy füstöl az más kérdés, de a jelen esetben nem erről van szó
Renault power
-
goldblum
csendes tag
válasz sikabacs #12868 üzenetére
A rángatás oka lehet a kerék kiegyensúlyozatlansága miatt is (pl. leesett az egyik kerékről a súly), lehet a féktárcsa deformálódása miatt is, de okozhatja szálszakadásos gumi is. Próbáld meg felcserélni az első és hátsó kerekeket, ha elmúlik, akkor a kerék okozta nagy valószínűséggel.
Favoritnál nincs láncfeszítő szerkezet, tehát nem lehet a láncot feszíteni. Ha zörög a lánc, akkor cserélni kell a komplett vezérlést: lánc és két fogaskerék. Gyárit érdemes venni, 6-7E Ft körül van a garnitúra.
-
goldblum
csendes tag
válasz sikabacs #12874 üzenetére
Mint lehetőséget írtam a kerék hibáit - tapasztalat alapján. Volt olyan gyárihibás gumim, ami csak fékezéskor produkálta a jelenséget. (Ezért sem veszek soha többet TIGAR márkájú gumit.) Szóval ez csak EGY ok lehet.
Nem véletlenül írtam - Mágushoz hasonlóan - hogy a féktárcsa deformálódása is okozhatja. Ezt - egyszerű próbaként - kiszűrheted az első és hátsó kerekek felcserélésével. Ha marad a hiba, akkor nagy valószínűséggel a féktárcsa a ludas. Amúgy ha leszereled a kereket, úgyis rápillantasz a féktárcsákra, ha egyenetlen, barázdás, vállasodott, akkor mindenképpen érdemes kicserélni a fékbetétekkel együtt.
-
rob210
nagyúr
-
bringasisti
Topikgazda
válasz sikabacs #13884 üzenetére
Ha a csavaros gumi harang alatt a faros féltengely gumit érted akkor nincs ilyen megoldás. Ki kell venni a féltengelyt megpucolni, és másik nem VIKA gumiharanggal ismét összerakni. Ha csinálod írjuk a módját. Az hogy mi adja a hangot az szerelés közben vagy utána derül ki. ( a csukló milyen állapotban van, stb.)
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
válasz sikabacs #13912 üzenetére
Én holnap fogom kicserélni őket. Remélem tudok közben fotókat készíteni, akkor felrakom őket. Ma a hátsó ajtókat álltam neki rendberakásával, de szétszedés közben láttam, hogy az ajtó határolók szét vannak esve. Az lesz majd a következő menet. Szabad azokból bontottat venni? Vagy inkább újat?
[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
Új hozzászólás Aktív témák
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Toyota topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen