- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pityu86 #11679 üzenetére
Szia!
Előbb kell kérdezni, utána állítgani. Na, olvasd el mit csináltál rosszul. Szerintem a keveréket tekerted, nem az alapjáratot.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pityu86 #11682 üzenetére
Nem kevered, A karburátoros favoritnál nincs olyan hogy 0 a fogyasztás motorfékkel. Elvileg megoldható egy kicsi elektronikával, ami elzárná a karburátor mágnes szelepét egy bizonyos fordulatszám fölött motorféknél, de ha nem a pénzt, az időt fogod sajnálni egy ilyen rendszer megtervezésére, beépítésére.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pityu86 #11706 üzenetére
Nekemd még a pumpálós AC van? Pumpálj rajta vagy 15-öt, utána ha már levetted a levegőszűrő fedelét nézz bele a karboba és fordítsd el a gázkart, felülről látni, ha spricel a gyorsító pumpa, ha ez meg van, akkor egyszerűen nem forgat elég gyorsan az akksi, amíg fel nem töltöd, nem fog indulni. Ha nincs spricc, akkor nem kap üzemanyagot. Nem tetted fel fordítva az ü.a. szűrőt?
-
gs20
tag
válasz Pityu86 #11682 üzenetére
Egy hétig nem vagyok itthon, és lemaradok.
Ha akarsz ilyen elektronikát, megoldható simán, én is raktam be.
Lada Samarában van ilyen gyárilag, én annak vettem meg az elektronikáját. Bontóban kemény 500Ft volt, csatlakozóval együtt (boltban 1500, csati nélkül).
Bekötése nem bonyolult: kell neki egy gyújtás + (gyújtótrafó 15 lába), egy test, egy fordulatjel (gyújtótrafó 1es lába) a kimenetét rákötni a mágnesszelepre, és kell egy kapcsoló a gázpedálhoz.
Működése: ha motorféküzem van (gázpedál alaphelyzetben, azaz a gázpedál kapcsoló zárt) és a fordulat kb 1800 felett van, akkor lekapcsolja az alapjárati mágnesszelepet.
Az eredmény sokkal jobb, erősebb motorfék. Apróbb hátrány, hogy ha hosszabb motorfékből hirtelen ráugrasz a gázpedára, ránt egyet az autó. Gyakorlatilag kb 75 km/h felett lép működésbe (ötödikben fokozatban értendő a sebesség).
Én most újítottam a Favorit helyett egy 1.6-os Felicia kombira, abban semmi motorfék nincs a Favihoz képest, nekem nagyon hiányzik...
(Egyébként csak szólok, hogy a Felicia frankón bírta a horvát utat, 1500km-t tekertünk bele, hiba nélkül, 6.4-es átlagfogyasztással. Örülök ennek az autónak, nagyon jól megy, csak a Favoritot sajnálom, a héten valamelyik nap felrakom netre, hogy eladó )
E=MZ²
-
Pityu86
csendes tag
válasz Pityu86 #11716 üzenetére
A helyzet tegnap este megoldódott. De nem szaladok ennyire előre...
A karbi tekergetése nem vezetett eredményre, szikra van indulni kellene, de mégse. Tegnap leszedtem a karbit, kipucoltam mindent volt benne trutyi rendesen de dugulást nem találtam... Karbit visszaraktam és indítóztam de semmi....ismét. Jött az ötlet, tekerjük el a gyújtást. (Kicsit féltem, mivel egy elvileg olyan beállítást amivel korábban működött elállítunk - ez egyáltalán nem "tetszett" ) Indítóztam és egy barátom állította a gyújtást...mit ad isten beröffent (gondolom nem kell mondanom nagy meglepődés következett be)
Kis finomítás után melegen nagyon szépen járt. Próbakörön semmi probléma nem mutatkozott, jól húzott, alapjárat rendben (bár kicsit ingadozik, bizonytalakodik), de egyenlőre örülök neki hogy elindult és nem is megy rosszul (még azt is figyelembe véve, hogy minden fülre lett beállítva).A CO csarvart közvetlen gyújtásállítás előtt 2,5 fordulatra kitekertem. Majd jócskán vissza tekertem (1,5 környékére, de nem számoltam inkább hallgattam, figyeltem)
A gyújtáson kb 8 10fokot kellett végül állítani (óramutató járásával ellentétes irányban)
Reggel beindítottam, szivató működik, elindulok és a szivató szinte azonnal lekapcsol (gázadás miatt) és az alapjárat nagyon bizonytalan, le is fulladtam lámpánál. A szivatón kellene tekerni, vagy az alapjáratot állítsam kicsit magasabbra?Mindezek után már csak egy kérdés merült fel bennem: Hogyan állíthatódhat el a gyújtás ennyire úgy hogy senki nem ért hozzá? Az az érzésem hogy a gyújtáselosztóval van valami probléma.
-
Atuska75
tag
-
Pityu86
csendes tag
válasz Pityu86 #11725 üzenetére
Sziasztok!
A múlt hétvégén egy nagyobb túra alkalmával sikerült végleg pontot tenni az ügy végére. ( Budapest - Tapolca - Balatonfüred - Veszprém - Budapest, google segítségével 360km-nek vettem) Szerepelt autópálya, főút/autóút, és város is a repertoárban. Előtte teletankoltam (3kattanás) a drágát, majd a hazaérkezés után ismét tele. Nem kis mosoly jelent meg az arcomon amikor megláttam a 22.7 L mutató kijelzőt ami egészen pontosan 6,30555 L/100km átlagfogysztás és emellettaz egész út során "sokkal" dinamikusabbnak éreztem.
Tudom jóval több főút (90-100kmh) volt az út során mint város, de mentségemre szóljon sehol nem akartam elspórolni és hozzáteszem hazafelé Székesfehérvártól az autópályán 120-140km/h tempót diktált a forgalom mind3 sávban.Ezúton is köszönet minden segítő szándékért és hozzászólásért!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Pityu86 #13215 üzenetére
Mióta az EU tagja lettünk nem lehet motort csencselni. 5 sebeségges kocsit kell venni mert a 4 hangos váltó rövidebb más a tank stb. Motort teszel bele vizsgán vissza kell cserélni. Mehet bele a felsorolt motor, de azért érteni kell hozzá, mert kell egy kis korrekció.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Pityu86 #13217 üzenetére
Skodaklub.com oldalon Gyuszi foglalkozott az átalakítással keresd meg. A motor megy simán, de a légszűrő vízcső és egyéb apróságok már nem. Bár én is a álmodtam róla mert a faros ma is a szívem csücske, de ha csinálod akkor próbálj egy száraz kihajtásos példányt nézni
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Pityu86 #13219 üzenetére
Mikor S100 ast nyúztam a hátsó kereszttartó kiszakadt, a vontató kötéllel a sárvédőre felhúztam, a nejem húzta a másik végétvégét az ablakon kerszül úgy mentem haza. Vagyis olyan kaszni kell ami elbírja hogy kicsit más a nyomaték, mert lakatost még senki nem tudott ajánlani
BENEFON DELTA--------N8
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Politika
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen