- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GoYoBiSh81
csendes újonc
Sziasztok! Ismét váltottunk egy levelet a Sony-val érdekes, hogy szervizeltetést javasol:
"Tisztelt P--- M----!Köszönöm gyors válaszát.
A készülékkel ugyanazt a 3D H-SBS tartalmat próbáltam, ugyanazzal a beállítással lejátszani, mint az előző modellen (50W829B). Ott működik minden gond nélkül, ezen (55W809C) pedig egyáltalán nem. A youtube 3D videói néha elindulnak, de többnyire nem. Néha egy hosszas áramszünet segít ezeknél, de a Videó alkalmazásban akkor sem működnek a filmek.
Ami igazán bosszant, hogy ismerősömnek az 50W808C modellnél semmilyen problémája sincs a 3D lejátszással, nem kell folyamatosan áramtalanítania, hogy néhanapján megfelelően megjelenjen a 3D tartalom.Amennyiben megoldható, mindenképp szeretném a termék cseréjét kérni, ugyanis a 3D megjelenítése rendellenesen működik, márpedig én pont ezért vásároltam ezt a modellt. Továbbá elfogadhatatlannak tartom, hogy egy 300 ezer forintos készüléket állandóan áramtalanítani kelljen a "viszonylag megbízható" működéshez.. Kérem, írja meg hogyan lehetséges a készülékcsere.
Előre is köszönöm a segítségét,
Tisztelettel:"
Erre írták:
"Tisztelt Ügyfelünk!Köszönjük levelét.
Amennyiben a hiba más tartalmaknál is előfordul, szervizeltetést tudunk Önnek javasolni, vagy ha a készüléket cserélni szeretné vegye fel a kapcsolatot a forgalmazóval.
Szervizeink elérhetőségét az alábbi hivatkozásban találja:
http://services.sony.hu/support/hu/repair/asc"
Erre én:
"Tisztelt P--- M-----!Tehát, ha leveléből jól értem, a valószínűleg hibás készülékem a Sony nem cseréli, bár csak három napos és két nap után jeleztem is Önöknek? Felvilágosítana, hogy milyen esetekben kérhetem a készülék cseréjét?
Forgalmazó alatt azt az üzletet - jelen esetben a kecskeméti Sony Centert - érti, ahol a készüléket vásároltam? És mennyi rá az esélyem, hogy ők cserélik is kérésemre a - valószínűleg hibás - készüléket?
Várom válaszát,
Tisztelettel:"
Szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen