- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Opera böngésző
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Amazon Prime Video
- Total Commander
- Amazon
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz PrinceHerceg #41800 üzenetére
Szia ! Szerintem méltányos, tisztességes a garanciális kezelésük, csak el kell jutni ahhoz a szinthez, vagy ahhoz az Emberhez, aki ért is hozzá és nem úgy kezel, mint egy ügyetlen, tudatlan vásárlót. Ha ilyennel sikerül levelezned, beszélned Ő már szakértőkén tárgyal és megért minden hibát, problémát. A legtöbbször az a baj, hogy az Ügyfélszolgálatos nem ért hozzá, csak mindig sablonszöveget mond és az Ügyfelet úgy kezeli mintha a készülék jó lenne csak nem tudják kezelni. Sajnos ezt a hozzáállást szinte minden ügyfélszolgálatnál, szervizelésnél tapasztalni. Mindegy, hogy tévéről, vagy más cikkről van szó. Remélem sikerrel jársz ! Üdv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen