Új hozzászólás Aktív témák

  • Technoman

    őstag

    válasz balpeter04 #56583 üzenetére

    No para!
    Helyedben én fényképhegyekkel és átvételt igazoló papírral már írnám is most azonnal, ma az Emag ügyfélszolgálatnak a levelet, követelve őket az azonnali cserére!
    Írásodból én azt vettem ki, hogy ez egy online rendelés volt és futárral szállították ki neked.
    Nos, ha ez így van, akkor hivatkozva az online vásárlás alapjára, a 14 napos elállási jogodra +
    érvként leírhatod, a futáros házhoz szállítás egyik nagy hátrányát (ha azzal lett kiszállítva) , mégpedig hogy nem volt időd és lehetőséged átvételnél leellenőrizned a terméket (Józsi, a futár sietett)
    Amit a levélhez, dokumentumként csatolnék:
    -rendelésed száma
    - számla
    - fényképek Fontos, hogy a tv bekapcsolt állapotáról és a kikapcsolt állapotáról is készüljön kép (bizonyítva ügyfélszolis Gizikének is, hogy nincs betörve a panel), mindezt én még megtámogatnám a dobozról egy körbefényképezéssel is, hogy nem is szállítási sérült a TV (ha sérült a doboz, az már gázosabb, mert miért nem szemlézted meg)
    A levél még ma menjen el!
    Holnap a vőszolgálatára telefonálni
    Ennyi

    UI: Látom már megelőztek :K

    UII: Az első képen, felül az mi a kávát védő fólia "lifeg ott"? A másik -szintén az első képen_ az a vízszintes csík, ami a keretes nyílig megy, az a menü dizájneleme ? (még nincs itt a TV-m ezért kérdezem)?
    Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet, hogy az egyik LEDsor adta meg magát (pld elmozdult)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák